Okei, NYT ei oo enää hyvä olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Liika on liikaa, pakko myöntää. Olen tällä viikolla ollut joka päivä huhkimassa tontilla, tehnyt puutöitä (hakannut halkoja kirveellä ja kärrännyt niitä kasaan) tunnista kolmeen tuntiin. Lisäksi kävin tiistaina ja keskiviikkona lenkillä, torstaina kahdesti, tänään pienellä lenkillä ja 1,5 tuntia pelaamassa sählyä. Eilen illalla olin vielä äyskäröimässä vettä perustuksista ja joka päivä olen puuhastellut reilusti kotona vaikka mitä.

Eli käytännössä katsoen olen ollut lähes koko ajan liikkeellä, rasittanut lihaksia, juossut, kävellyt jne. jne.

Tulin hetki sitten tontilta, jonne menin suoraan treeneistä. Ja päivällä tosiaan 3 tuntia sahasin puita ja kannoin niitä, sekä kävin lenkillä. Välissä siivosin kämpän ja leivoin pullia.

Nyt on veto NIIN pois. Eikä oo enää sellainen "ihanaa, olen liikkunut"-olo, vaan ihan oikeesti kaikkia paikkoja kolottaa ja energiat on nollissa.

Kait se on pakko pitää huominen lepopäivänä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Pitää olla tekemättä mitään ja levätä sen päälle...

Mä taidan kokeilla tätä seuraavaks :D. Mutta juu, monen tunnin hikoilut päivässä viikon jokaisena päivänä on näemmä meikäläiselle vähän liikaa. Tänäänkin olis ehkä riittänyt se 1,5 tuntia sählyä...

Yhteistyössä