Okei. Tää on niin maailman p***no mies *NAMMM!!!*

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Kerranki jollakin on hyvä maku :D
Miehekäs nam

Mulla ON omalaatuinen miesmaku ;) Suomalaisista esim. Juha Veijonen on niin hothothot :)

Munkin mielestä Veijonen oli seksikäs/komea ennen kuin näin sen livenä. Sit se olikin liian "neitimäinen". Tykkään miehekkäistä.

Siispä onneks en oo nähnyt kys. heppua livenä ;) Vareksena se kutittelee mun hermojani mukavasti :b
 

Yhteistyössä