Olematon seksielämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Mitä tehdä? Seksiä ollut viimeksi ehkä 4kk sitten, sitä ennen ehkä 2kk välein tai korkeintaan kerran kuussa. Mua ei todellakaan kiinnosta, tuntuu että viimeinen asia mitä haluan tehdä on se. Muuten meillä menee ihan kivasti, perheenä tehdään yhdessä asioita, joista kaikki nauttivat, harrastamme, urheilemme ym. yhdessä. Juttelemmekin jonkin verran, tosin jotkut asiat ovat mielestäni muuttuneet tabuiksi ja niihin kuuluu juuri tämä seksin vähyys.

Tiedän ettei mies ole tähän tyytyväinen, enkä ole itsekään. En vain halua häntä, niin ikävältä kun se kuulostaakin.

Lapsia on kaksi, nuorempi 1v, molemmat kotihoidossa.

Pitääkö oikeasti mennä johonkin ammattilaiselle juttelemaan vai mitä ihmettä teemme? Tuntuu ettei tämä itsestään nyt ratkea, on jatkunut liian pitkään. Oikeastaan on alkanut jo ensimmäistä lasta odottaessani 3v sitten.

Ja lisään vielä, että niinä harvoina kertoina kun jotain on ollut, olen koko toimituksen ajan miettinyt että kumpa tämä kohta loppuisi ja pääsisin nukkumaan tai lukemaan kirjaa. Ja jos mies jotain yrittää, niin ensimmäinen ajatus on että miten voisin päästä tilanteesta pois loukkaamatta toista.

Mä ihmettelen, että moni sexykin nainen valittelee jotain tämmöstä. On ottanut miehekseen nahjuksen. Tosimies kyllä panohommat hoitaa. Mun mielestä tommosessa tilanteessa vois nainen lähtee pikku seikkailuun. Tulee piristystä elämään ja sitten jaksaa sitä seksitöntä arkeakin paremmin.

Itse olen netistä ettinyt seksiseuraa ja kyllä paljon tulee parisuhteessa olevia vastaan. Ittellä on vaan se, että tarttis ulkonäköö ja sex-energyy löytyy kans. No kerran nyt pökkäsee melkein ketä vaan, mut ainakin fuckbuddyn pitäis olla jo hehkee.

Mä arvostan hyvää kroppaa. Naamalle ei niin paljon voi, mutta herkkupeppu antaa anteeksi tavalliset kasvot. Eli ei muuta kuin kroppa kondikseen ja eiku seikkailemaan!

Sexman, kiitos vinkistä mutta ei kiitos. Ja kroppa on kyllä jo kondiksessa, siitä ei ole kyse. Ja niin on miehelläkin. Eikä hän ole vätys, vaan aivan ihana aikaansaava ihminen.

Ilmeisesti et saa seksistä irti mitään kun se ei kiinnosta.Jos seksistä ei nauti,tuskin sitä silloin haluaakaan.
Saatko orgasmeja,harrastatko itsetyydytystä?
Onko seksi ollut tyydyttävää ennen raskautta?

Joskus harvoin harrastan itsetyydytystä ja saan silloin kyllä. Ennen raskautta sain myös yhdynnässä tai sitä edeltävässä toiminnassa, mutta enää en jaksa sitä, tuntuu todella rasittavalta vaan.
Käytiin kerran kylpylässä kahdestaan ja sielläkin mietin vaan koko ajan että toivottavasti tuo ei yritä mitään (olin kyllä ihan viimeisilläni toista odottaessani, että olo nyt ei muutenkaan ollut kovin hot). Ei ollut seksiä ja aamulla lähdimme suoraan aamupalalta kotiin, vaikka aikaa olisi ollut vielä ja esikoinen oli hoidossa.

Ehkä sun kannattaisi puhua miehen kanssa teidän suhteen alkuajoista, siitä, mihin olette ihastuneet toisissanne jne. Palata ajatuksissa niihin hetkiin, jos sieltä löytyisi se kipinä nykytilanteeseenkin ?

Joku seksuaaliterapeutti ei olis välttämättä yhtään huono idea. Asia selkeesti vaivaa sekä sinua että miestäsi niin kannattaa ottaa yhteyttä asiantuntijaan ja käydä keskustelemassa siellä. Ilmeisesti podet huonoa omaatuntoa haluttomuudesta ja sitten vielä syyllisyyttä siitä että haluat pois seksitilanteista mahd. pian? Ammatti-ihminen osaisi varmasti auttaa teitä löytämään molempia tyydyttävän polun ja ehkä sinäkin innostuisit uudelleen miehestäsi kunhan pääset syyllisyyden tunteista eroon.

Yhteistyössä