Olemme menossa kohti totalitarismia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muistakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muistakaa

Vieras
"Joka asettaa yleisön saataville tai muutoin yleisön keskuuteen levittää tai pitää yleisön saatavilla tiedon, mielipiteen tai muun viestin, jossa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin ryhmää rodun, ihonvärin, syntyperän, kansallisen tai etnisen alkuperän, uskonnon tai vakaumuksen, seksuaalisen suuntautumisen tai vammaisuuden perusteella taikka niihin rinnastettavalla muulla perusteella, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."

Jos tämä laki saadaan läpi niin kannattaa vihreiden maailmanparantajien ja monikulttuurisuususkovaisten muistaa, että lakeja voidaan käyttää myös heitä itseään vastaan. Minä nauran paskaiset naurut kun valtaan pääsee jotkut muut ihmiset ja nämä rupeavat käyttämään lakeja braxeja, hautalatoita, hasseja, illmanneja, kataisia, stubbeja, kiviniemejä ja thorsseja vastaan.

Laki kolahtaa omaan nilkkaan jos ja kun valta vaihtuu, kyse on tälläisen lain mentyä läpi mielivallasta jota voidaan käyttää ihmisiä vastaan heidän mielipiteidensä takia. Mutta, kannattaa muistaa sitten kun he joutuvat itse tälläisen mielivallan kohteeksi niin me nauramme ja ei tainnut olla sen jälkeen heidänkään mielestä kovin fiksu laki, kun istuvat vankilassa.

[QUOTE="tööt";23215100]Eikö näitä pösilöaloituksia olisi yksikin riittänyt[/QUOTE]

Haista sinä pitkä pee. Todellakin tälläisestä pitää olla huolissaan, oikeasti kyse on demokratiasta ja sananvapaudesta, jotka sinulle ei luultavasti merkitse yhtään mitään, mutta muille ne merkitsevät.

"Hallitus ja tämänhetkinen eliitti ei edes pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa ylintä poliittista valtaa käyttää heille itselleen ja tavoitteilleen vihamielinen ryhmittymä. Vaikea tietää, onko tämä tyhmyyttä vai jonkinlaista sokeaa narsismia. Eikä sillä taida olla edes merkitystä."

Lainattu keskustelusta ja tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä.

Loppuu se valkoihoisen heteromiehen mollaaminen, häkki heilahtaa jos suomipojua väittää rasistiksi.

Nimenomaan, laitoin tuohon yhden kommentin minkä lainasin keskustelusta. Tälläinen skenaario ei tietenkään käy edes eliitin ja nykyisten vallankäyttäjien mielessä, mutta lakia voidaan todellakin käyttää ihan mihin hyvänsä ja kyse on mielivallasta enää sen jälkeen.

[QUOTE="tööt";23215189]Eikä ole.[/QUOTE]

Sinä et luultavasti edes tajua mistä on kyse, joten voit elää huolettomasti elämäsi loppuun asti. Lain käyttömahdollisuudet ovat rajattomat mikäli se menee läpi.

Suljetulla osastolla on taas atk:ta.

Niinkö, minäkö olen hullu jos vastustan tälläistä älyvapaata lakia, sinulle ihan tiedoksi että en ole rasisti, maahanmuuttokriitikko, persu tai mitään muutkaan mitä sinäkin luultavasti kuvittelet. On vaikeaa tässä maassa näköjään saada ihmisiä käsittämään kuinka järjettömästä ja mielivaltaisesta laista on kyse.

Niinkö, minäkö olen hullu jos vastustan tälläistä älyvapaata lakia, sinulle ihan tiedoksi että en ole rasisti, maahanmuuttokriitikko, persu tai mitään muutkaan mitä sinäkin luultavasti kuvittelet. On vaikeaa tässä maassa näköjään saada ihmisiä käsittämään kuinka järjettömästä ja mielivaltaisesta laista on kyse.

olen kanssasi samaa mieltä, että on tosi pahan kuulonen laki. Sulla voi olla suurempiakin visioita, mutta itse oon viime päivinä miettinyt neuvolan valtaa, perheiden kasvatusta kohtaan.
Ja vaikka suurimmalla osalla menee hyvin neuvolan kanssa, niin kuin minullakin, niin kyllä minä näen ihan kategorisen ongelman siinä, että neuvolaa ylistävät tahot puhuvat. He ajattelevat, että kyseisen palvelun tuleekin bongata "ongelmaperheitä".

Tämä toimii ehkä, varmaan siihen asti kun on kyse oikeasti vakavista asioista. Sanotaan, että mitä siitä että isoveli valvoo, jos on puhtaat jauhot pussissa. Nyt jo suositukset ja "neuvot" antavat kuvaa siitä kuka sen jauhojen laadun loppupeleissä määrittelee ja jos katsot tarkkaan huomaat, että et pärjää siksi ettet tekisi mitään väärää, vaan siksi että isoveli on samaa mieltä kanssasi.

Mitäs sanot tällaisesta ehkä hiukan arkipäiväisestä huomiosta..? Korostan että palvelu itsessään on arvokas asia ja suurin osa palvelusta tietenkin toimii, mutta siksikö että siellä on niin hyviä tyyppejä enimmäkseen vai miksi?

[QUOTE="tööt";23215100]Eikö näitä pösilöaloituksia olisi yksikin riittänyt[/QUOTE]

Tästä asiasta on lisää TASOKASTA keskustelua Hommafoorumilla.

Laita Googleen sana

Hommaforum

ja käy keskustelemaan tai seuraa muiden keskusteluja.

Hommalla on aina hyvin perustellut mielipiteet ja linkkejäkin on halukkaille että ei tarvitse niitäkään erikseen olla ruinaamassa.

Eilen illalla oli Hommaforumilla muuten hauska ketju nimellä Stackars Suomi tai Stackars Finland! Expressen oli tehnyt voivottelevan artikkalin PerSujen noususta Suomessa.

Itse Expressenin artikkeli nyt oli taattua blaa blaata ja mokutusta (moku= monikulttuuri) mutta lukijakunnan KOMMENTTIOSIO oli hyvä!!!
Eli kuka osaa ruotsia niin eikun lukemaan lukijoiden kommentteja Expressenin sivuilta, linkki oli Hommaforumin ketjussa!!

Suurin osa ruotsalaiskirjoittajista ihaili Suomen kansan selkärankaa ja ylpeyttä omasta maastaan ja kulttuuristaan ja ennusti, että vuoden 2014 vaaleissa Ruotsissa myös Sverigedemokraterna (SD) tulee saamaan suuren voiton!

Että näin kansan syvät ja vaiennetut rivit Ruotsissakin alkavat nostaa päätään!

Heja Sverige!!

[QUOTE="vieras";23215407]Mitäs aiot atk:lla tehdä?:D[/QUOTE]

MitäsNyttäilen tietty.:xmas:

Mutta tämän alotuksen teki yks tosi urpo potilaskaiffari. Älkää välittäkö sen jutuista.

olen kanssasi samaa mieltä, että on tosi pahan kuulonen laki. Sulla voi olla suurempiakin visioita, mutta itse oon viime päivinä miettinyt neuvolan valtaa, perheiden kasvatusta kohtaan.
Ja vaikka suurimmalla osalla menee hyvin neuvolan kanssa, niin kuin minullakin, niin kyllä minä näen ihan kategorisen ongelman siinä, että neuvolaa ylistävät tahot puhuvat. He ajattelevat, että kyseisen palvelun tuleekin bongata "ongelmaperheitä".

Tämä toimii ehkä, varmaan siihen asti kun on kyse oikeasti vakavista asioista. Sanotaan, että mitä siitä että isoveli valvoo, jos on puhtaat jauhot pussissa. Nyt jo suositukset ja "neuvot" antavat kuvaa siitä kuka sen jauhojen laadun loppupeleissä määrittelee ja jos katsot tarkkaan huomaat, että et pärjää siksi ettet tekisi mitään väärää, vaan siksi että isoveli on samaa mieltä kanssasi.

Mitäs sanot tällaisesta ehkä hiukan arkipäiväisestä huomiosta..? Korostan että palvelu itsessään on arvokas asia ja suurin osa palvelusta tietenkin toimii, mutta siksikö että siellä on niin hyviä tyyppejä enimmäkseen vai miksi?

Ihan hyvä kommentti, Suomessa virkamiehillä on ihan liikaa valtaa eikä heitä saa kukaan vastuuseen mistään, sekin on yksi ongelma. Suomalaiset ovat auktoriteettiuskovaisia ja kuvittelevat, että viranomaiset ovat aina oikeassa. Sellainen on myös sairaan yhteiskunnan merkki.
Suomessa pelkkä syytös riittää siihen, että ole syyllinen eikä edes oikeudenkäynti kuomoa syyllisyyttäsi, koska Suomessa olet syyllinen kunnes toisin todistetaan ja olet vielä sen jälkeenkin syyllinen vaikka on toisin todistettu.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23215440:
Tästä asiasta on lisää TASOKASTA keskustelua Hommafoorumilla.

Laita Googleen sana

Hommaforum

ja käy keskustelemaan tai seuraa muiden keskusteluja.

Hommalla on aina hyvin perustellut mielipiteet ja linkkejäkin on halukkaille että ei tarvitse niitäkään erikseen olla ruinaamassa.

Eilen illalla oli Hommaforumilla muuten hauska ketju nimellä Stackars Suomi tai Stackars Finland! Expressen oli tehnyt voivottelevan artikkalin PerSujen noususta Suomessa.

Itse Expressenin artikkeli nyt oli taattua blaa blaata ja mokutusta (moku= monikulttuuri) mutta lukijakunnan KOMMENTTIOSIO oli hyvä!!!
Eli kuka osaa ruotsia niin eikun lukemaan lukijoiden kommentteja Expressenin sivuilta, linkki oli Hommaforumin ketjussa!!

Suurin osa ruotsalaiskirjoittajista ihaili Suomen kansan selkärankaa ja ylpeyttä omasta maastaan ja kulttuuristaan ja ennusti, että vuoden 2014 vaaleissa Ruotsissa myös Sverigedemokraterna (SD) tulee saamaan suuren voiton!

Että näin kansan syvät ja vaiennetut rivit Ruotsissakin alkavat nostaa päätään!

Heja Sverige!!

En laita. Minulla ei ole tarvetta tuntea yhteenkuuluvaisuutta rasistien kanssa minkään syyn varjolla.

[QUOTE="tööt";23215560]En laita. Minulla ei ole tarvetta tuntea yhteenkuuluvaisuutta rasistien kanssa minkään syyn varjolla.[/QUOTE]

Pakko sinun on johonkin rasistiporukkaan kuulua, halusit eli et. Jos et valitse puoltasi oman naaman värin ja kulttuuritaustasi mukaan niin tulet valinneeksi tahtomattasi sen muslimirasistien ja rasististen mokuttajien puolen :D

Kenen joukoissa seisot? ... kuten kommarit muinoin hoilasivat :D :D

[QUOTE="tööt";23215560]En laita. Minulla ei ole tarvetta tuntea yhteenkuuluvaisuutta rasistien kanssa minkään syyn varjolla.[/QUOTE]

No olet puolesi sitten valinnut.

[QUOTE="tööt";23215574]Siinä olet oikeassa, että elän huolettomasti elämäni loppuun ilman pelkoa moisista laeista. En tule joutumaan telkien taakse ikinä niiden perusteella. Muuta minun ei tarvitsekaan asiasta tietää.[/QUOTE]

No heko heko, ei telkien taakse joutuminen elämässä pahinta ole eikä VARSINKAAN Suomessa?

Vastahan eilen oli Hesarissa juttu että Keravan vankilassakin vangit pääsevät parempiin kuukausiansioihin kuin vartijansa !!!!

Eikö sun mielikuvitus riitä pahempaan visioon tulevaisuuden suhteen kuin vankila?

Yhteistyössä