olen 26 vuotias mies eikä ikäiseni naiset vastaa minulle treffipalstoilla. Missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sori vaan prinsessa 🫅, mutta Setis ”joutuu” tekemään tässä taas ”johnnyappleseedit”. Annie on ainoa nainen, jonka kanssa haluan viettää aikaani. Meillä menee kyllä tosi hyvin, viihdytäänkin aivan erinomaisen erinomaisesti yhdessä.

Aasialaisavintolassahan alkukesällä tuttu thaikku-aspa esitteli minut neljälle ihqulle thaikku-sinkulle, kaikki suomalaismiestä vailla, sanoin vaan läpällä että voisin ottaa heidät kaikki

Ai että kun elämä on nestori-iässäkin tosi laiffia

Setistä pyydettiin muuten asiantuntijatehtäviin hiljattain, ja olin iloisesti yllättynyt kun Annie halusi tulla sinne mukaan, vaikka oli 10 tunnin reissu. Samoin kuin parille luontoretkellekin halusi tulla. Yöpymiset mun veneessä ja toinen teltassa.

Eli me ollaan nyt kuin paita ja peppu 👩🏽‍‍‍

On se vaan södeä, kun olette niin kuin paita ja peppu, viihdytte erinomaisen erinomaisesti yhdessä.

Ja silti sinä roikut täällä Mitäs nyt -palstalla heti aamusta pitäen, jatkuen myöhään yöhön.

Nyt luottoa suomalaisiin miehiin. Suomalainen mies ei halua rahaa pumppaavaa pyrkyriä ja elättiä, itseään peilin edessä palvovaa hiuksiaan viskovaa lahjatonta jauhopäätä. Provider ja trophy wife -kulttuuri ei toimi suomessa. Joka ei usko, voi itse kokeilla, kauanko suomimies rahanahnetta kaksinaamaista akkaa panee, ei siis rakasta koskaan.

Suomimies tapaa huoraa jos haluaa kaksinaamaisen rahanahneen akan.

Eipä aidosti kiinnostanut 26:sta, ei paljosta puutu täällä hänen vaatimuksistaan. Ei hän ymmärrä, mitä on vaimo sylissä pöyhiä tyynyjä samalla kun juttelee miesporukan kesken klubilla.

Alepa, sinähän lupasit poistua palstalta loppupäiväksi... Ja todella usein olet vakuuttanut, ettet lue Setiksen kommentteja. Et kai vaan valehtele?

Harmaantunut, ryppyinen, iso korvat. Ei kai vaan Alepa?
Kyllä Alepa valehtelee, ja ihan jatkuvasti. ”N” -ryhmäläisillä on tapana uskoa omat valheensakin. Olen tavannut irl sellaisen miespuolisen ”ännän”.

Vaikka 5 ihmistä ympärillä todistaa että ”sanoit kyllä niin”, niin tuo miespuolinen alepa-klooni pokkana kielsi kaiken. Jäi minulle ja muillekin työyhteisössä monta kertaa kiinni valehtelusta, reppana puhui usein itsensä pussiin. Aivan kuten Alepammekin 😏

Alepallakin korvat varmaan heiluu norsun lailla ihan jatkuvasti, mutta ei jäähdytyksen takia 🤣

Rumasti sanottu. Ei meistä kumpikaan ole toivonut hänen kuolemaansa
Eikö? Monesti täälläkin olet kertonut, mitä kaikkea ihanaa pääsette Annien kanssa tekmöän, kun Kössi kuolee. Ja Annie on ihan takuuvarmasti odottanut ukon kuolemaa, että pääsee rahoihin käsiksi. Toivotaan nyt, että Kössin muksut ei nosta äläkkää. Kun kerran Annie on maho(?) vai miksi ei Kössille lasta tehnyt?

Eikö? Monesti täälläkin olet kertonut, mitä kaikkea ihanaa pääsette Annien kanssa tekmöän, kun Kössi kuolee. Ja Annie on ihan takuuvarmasti odottanut ukon kuolemaa, että pääsee rahoihin käsiksi. Toivotaan nyt, että Kössin muksut ei nosta äläkkää. Kun kerran Annie on maho(?) vai miksi ei Kössille lasta tehnyt?
Ei! Toki se oli odotettavissa kun elämäntavat olivat mitä olivat. Yllättäen se silti tuli ja jutut jäi meillä kesken.

Jokainen tekee vastaavassa tilanteessa tulevaisuuden suunnitelmia, ei ole tapana olla pussi päässä… 😏

En vastaa henkilöihin meneviin uteluihin.

Kyllä Alepa valehtelee, ja ihan jatkuvasti. ”N” -ryhmäläisillä on tapana uskoa omat valheensakin. Olen tavannut irl sellaisen miespuolisen ”ännän”.

Vaikka 5 ihmistä ympärillä todistaa että ”sanoit kyllä niin”, niin tuo miespuolinen alepa-klooni pokkana kielsi kaiken. Jäi minulle ja muillekin työyhteisössä monta kertaa kiinni valehtelusta, reppana puhui usein itsensä pussiin. Aivan kuten Alepammekin

Alepallakin korvat varmaan heiluu norsun lailla ihan jatkuvasti, mutta ei jäähdytyksen takia
Alepa näemmä poistatti kuvaviestin korvista... :oops:

• Surullinen
Reactions: Setis.
Alepa näemmä poistatti kuvaviestin korvista...
Ehkä joku päivä saan sinut siirrätettyä palstalta jollekin aikuisten miesten juttupalstalle.
Tällä palstalla on paljon fiksuja poistattajia.
Koeta keksiä itsellesi jotain järkevämpää tekemistä.
Täytä esim. sanaristikoita. Täyttämääni sanaristikkoon tuli sana alepat.
Olet näköjään addiktoitunut kyseiseen sanaan.

Eikö Setiksen kikkeli ryhdistäydy riittävästi?
Tuossa ei taida olla ongelmia. Hän ehkä oli huolissaan siitiöiden laadusta. Mutta kyllä nuo toimivat jopa ysikymppisellä....

Bernie Eclestone (89) ja 46 vuotta nuorempi Fabiana Flosi
30407304-8491163-image-a-1_1593936569643.jpg

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Kyseinen ”upseeri ja herrasmies” on ateisti ja uskontojen pilkkaaja.
Omppu-sedällä on hieman erilaiset perversiot kuin palstan ikiliikkujalla.
Tässähän on kaikille paremmin sopiva, miellyttävä uskonto, edes spagettihirviönsä tuskin käskee tappamaan lapset ja halkaisemaan miekalla raskaana olevat naiset 😢😭

Viimeksi muokattu:
Tuossa ei taida olla ongelmia. Hän ehkä oli huolissaan siitiöiden laadusta. Mutta kyllä nuo toimivat jopa ysikymppisellä....

30407304-8491163-image-a-1_1593936569643.jpg

No se oli aikoinaan vitsi, sillä en nyt enää haluaisi mitään vauvarumbaa, vaan nyt nautitaan nestorin leppoisasta elämästä upean naisen kanssa ilman kolmatta pyörää, tai ts. palloa jalassa.

Tänään taas yksi 6kymppinen setämies lounaalla valitsi paikan niin että sai jatkuvasti tapittaa Annieta vaimonsa olan yli. Tilaa kyllä oli runsaasti isossa ruokalassa. Ja vielä lähtiessäänkin ahmi katseellaan kuola valuen, kun oltiin eteisessä 🙄

Ei siinä mitään, vaikkakin oli julkeaa jälleen kerran, voihan olla ylpeä siitä että kaikki miehet ihailevat häntä. Ja kyllä naisetkin hänet huomaavat, ihan 8kymppisetkin, kuten samassa paikassa.

• Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed

Aktiivisti puuhaillen ovulaatioaikaan, ehkäpä todennäköisemmin laboratoriossa.

Luulen, että taitaa olla molemmilla ikäihmisillä jo käytetty nuorempien miesten ja naisten sukusoluja tähän "ihmeeseen"

No se oli aikoinaan vitsi, sillä en nyt enää haluaisi mitään vauvarumbaa, vaan nyt nautitaan nestorin leppoisasta elämästä upean naisen kanssa ilman kolmatta pyörää, tai ts. palloa jalassa.

Tänään taas yksi 6kymppinen setämies lounaalla valitsi paikan niin että sai jatkuvasti tapittaa Annieta vaimonsa olan yli. Tilaa kyllä oli runsaasti isossa ruokalassa. Ja vielä lähtiessäänkin ahmi katseellaan kuola valuen, kun oltiin eteisessä

Ei siinä mitään, vaikkakin oli julkeaa jälleen kerran, voihan olla ylpeä siitä että kaikki miehet ihailevat häntä. Ja kyllä naisetkin hänet huomaavat, ihan 8kymppisetkin, kuten samassa paikassa.
Annie pukeutuu minimaalisesti ja avaa vielä paitansa napit ja sitten on muka julkeaa tuijottaa.... ei hän itseään varten niin pukeudu tai siis jätä pukematta

Yhteistyössä