Olen aika kamala ihminen, mutta nyt en vaan jaksais yhtä lapsen kaveria!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikävä ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikävä ihminen

Vieras
On ollut meillä nyt useamman tunnin. Ei juuri koskaan leiki, enemmänkin hakee aikuisen läheisyyttä ja turvaa. Haluaa jutella meidän vanhempien kanssa ja hakeutuu meidän seuraamme. Ei taida raasu saada kotona juurikaan huomiota... Mutta minä en työpäivän jälkeen jaksa naapurin lapsen kanssa seurustella! Haluan nauttia alkavista vapaapäivistä OMAN perheeni kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä ihminen:
On ollut meillä nyt useamman tunnin. Ei juuri koskaan leiki, enemmänkin hakee aikuisen läheisyyttä ja turvaa. Haluaa jutella meidän vanhempien kanssa ja hakeutuu meidän seuraamme. Ei taida raasu saada kotona juurikaan huomiota... Mutta minä en työpäivän jälkeen jaksa naapurin lapsen kanssa seurustella! Haluan nauttia alkavista vapaapäivistä OMAN perheeni kanssa.

Onko lapsi usein teillä?

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Miksi sit annat lapset edes tulla teille? Minä en ainakaan päästäis sellaista lasta, josta on vaan harmia.

Oli jo meillä, kun tulin kotiin enkä viitsi syyttä kotiinsa "häätää". Nyt on onneksi vähän enemmän keskittynyt ikätovereihin, kuin meihin vanhempiin.

Mutta eikö teitäkin tuollainen käytös kieli siitä, että lapsi ei kotonaan saa tarpeeksi huomiota? Että pitää kavereiden vanhemmilta sitä saada?

Tuollaisia kaikkien mukulat varmaan ovat. Meillä myöskin lasten kaverit varsinkin silloin kun ovat pieniä roikkuvat aikuisten mukana. Itseäni on myöskin ärsyttänyt peräpennut kun mielellään tekisi ihan omia hommiaan ja antais mukuloitten leikkiä keskenään. Ei varmaan riipu yhtään kotioloista tms. Voithan sanoa ihan reilusti että sulla on nyt muuta tekemistä ja ehdota vaikka jotain leikkiä.

se voi olla niin et tää lapsi on juuri saanut aikuisten huomioo ku rohkenee hakeutua aik seuraan myös kylässä.. tieden lapsia jotka ei saa aik huomiota ovat arkoja ja ujoja ain KUN käyvät meil..

Yhteistyössä