Olen aloittamassa kuntosalilla, mitenhän minuun siellä suhtaudutaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakee kuntoilijat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakee kuntoilijat

Vieras
Jäsenyyden aloitan ja jännittää paljon että katsotaanko siellä salilla ja jumpissa pitkin nenänvartta kun en osaa mitään.

Ne salilaitteetkin on varmaan niin teknisiä että olen siellä sitten sormi suussa. ellei jopa peräti koko nyrkki :D

Mitä minun pitäisi nyt tietää, tai olisiko hyviä vinkkejä aloitukseen??

hyvin se menee :) Joka saliin mahtuu näitä tuijottelijoita,toiset katsoo mallia treenamisesta toiset muuten vaan ja kolmannet onki jo ihan pimeitä :/
laitteisiin varmaan saat opastuksen,ja siit se lähtee..
no hyvä tietää..hmm esim älä jätä painoja laitteisiin,älä häiritse toisten treenaamista kärkkymällä selän takana joko laite vapautuisi..

Suurin osa ei ole kiinnostunut kenenkään touhuista kuin jos näyttää siltä että siinä puuhassa voi loukata(siis jos onnistuu jotenkin itsensä saamaan solmuun vehkeisiin tms)
Apua aloitukseen saa työntekijältä/tekijöiltä ja monet salilla kävijätkin auttavat kyllä kun rohkeasti kysyy.
Aina tietysti joukkoon mahtuu tuijottelijoita sille ei vain voi mitään,mutta jättää omaan arvoonsa.

anna mennä vaan. Pyydä tosiaan alkuun opastusta hlökunnalta ja joskus voi kysyä vinkkiä treenikaveriltakin. Kannattaa opetella liikeradat oikein, ettei paikat mene rikki.

Musta tuntuu että olet sitten alkaja tai pitempään käynyt aina löytyy kyttääjiä.
Ihan reippaasti sinne vaan, asenteella että olet tullut urheilemaan etkä tuijotettavaksi :D
Mua raivostuttaa kun kaikki tulee heittää jotain läppää salilla aina viitaten mahaan "johan ne nuoret aloittaa salilla käynnin" jne... Koita nyt siinä treenata kun kyttää joku vieressä,koittaa koko ajan jotain hölistä. Saatika jumpissa hyökkää vauvakuumeiset kimppuun kyselee kaikkea.

Mä yritän päästä tästä pullataikinamahastani eroon.. mitenhän siinä onnistuisin?
vatsalihaksia tekemälläkö? Eiiih... Ne on niin syvältä. Olisko muita keinoja? :laugh:

Yhteistyössä