Ä
"äiti"
Vieras
Elikkäs olen naimisissa ja minulla ja miehelläni on 1,5v lapsi. Meillä siis miehelläni ja minulla menee ihan älyttömän huonosti, jatkuvasti tapellaan lähes kaikista asioista. Aina kaikki ikävät asiat ovat minun syytäni, enkä osaa mitään ja mies on aina neuvomassa joka asiassa.
Jos mieheni ei ole viikonloppuisin ylitöissä niin hän on kavereiden kanssa ainakin yhden illan soittamassa n.20-04 ja seuraavana aamuna taas on yhtä tappelua ku ukko on väsynyt.
Tuntuu että kasvatan ja hoidan pojan täysin yksin. Kotityöt yms jää yksin minun harteille. Jos sanon että täytyisi tehdä viikkosiivous niin olen siivousnarkomaani.. Huoraksikin mies on minua haukkunut.
OLEN NIIN VÄSYNYT JA KYLLÄSTYNYT TÄHÄN...
kiitos että sain purkautua.
Jos mieheni ei ole viikonloppuisin ylitöissä niin hän on kavereiden kanssa ainakin yhden illan soittamassa n.20-04 ja seuraavana aamuna taas on yhtä tappelua ku ukko on väsynyt.
Tuntuu että kasvatan ja hoidan pojan täysin yksin. Kotityöt yms jää yksin minun harteille. Jos sanon että täytyisi tehdä viikkosiivous niin olen siivousnarkomaani.. Huoraksikin mies on minua haukkunut.
OLEN NIIN VÄSYNYT JA KYLLÄSTYNYT TÄHÄN...
kiitos että sain purkautua.