Olen epätoivoinen, mitä minun pitäisi tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Elikkäs olen naimisissa ja minulla ja miehelläni on 1,5v lapsi. Meillä siis miehelläni ja minulla menee ihan älyttömän huonosti, jatkuvasti tapellaan lähes kaikista asioista. Aina kaikki ikävät asiat ovat minun syytäni, enkä osaa mitään ja mies on aina neuvomassa joka asiassa.

Jos mieheni ei ole viikonloppuisin ylitöissä niin hän on kavereiden kanssa ainakin yhden illan soittamassa n.20-04 ja seuraavana aamuna taas on yhtä tappelua ku ukko on väsynyt.

Tuntuu että kasvatan ja hoidan pojan täysin yksin. Kotityöt yms jää yksin minun harteille. Jos sanon että täytyisi tehdä viikkosiivous niin olen siivousnarkomaani.. Huoraksikin mies on minua haukkunut.

OLEN NIIN VÄSYNYT JA KYLLÄSTYNYT TÄHÄN...

kiitos että sain purkautua.

No miksi ihmeessä hän on soittamassa jos et niin halua ja jos perhe kärsii? Eikö hän välitä perheestään yhtään? Mitä ihmiset sanoisivat tähän, jos isä olisi väsyneenä lapsen kanssa kotona ja äiti olisi yhden illan soittamassa ja seuraavana aamuna olisi yhtä tappelua? No arvatenkin äiti olisi silloin syypää kaikkeen, mutta tässä tapauksessa varmaan useamman mielestä äidin pitäisi löysätä nutturaansa koska kysehän on MIEHESTÄ.

miksi miehesi saa rellestää kavereitten kanssa tai maata krapulassa sillä aikaa kun sinä hoidat lapsen ja kotityöt? oiskohan ukko nyt itsekäs? jos ei puhe auta otat järeämmät keinot käyttöön eli eri osoitteen

Jos en "anna" lupaa mennä niin tulee ihan kauhea riita ja hän vain lähtee. Olen jo sanonut että muutan pojan kanssa pois jos ei asiat muutu. Saapa nähdä minkälainen kesäkuu meille tulee kun ukko jää viikon päästä lomalle!!
Miehet jotka ovat samassa porukassa mieheni kanssa ovat myös perheellisiä..

Mä oon niin väsynyt ja kyllästynyt tähän. Mitähän mä oon tehnyt väärin etten voi saada rinnalleni ihmistä joka arvostais mua?? (ex-poikaystävä oli väkivaltainen fyysisesti, nyksä henkisesti, enimmäkseen)

Jaa mä olen nainen ja jos mies ei anna niin ottaahan se päähän! Eli ymmärrän siinä mielessä. Seksi on tarve hei. Eli jos sulla on nälkä etkä saa ruokaa niin kyllä tulee riitainen olo.

Ja by the way olet melkoisesti sen oloinen että valitat ja kitiset etkä näe mitään hyvää. Miksi ylipäätään edes suostut moiseen että mies lähtee jos tulee riita, tai että hän ylipäätään käy hurvitteleen jos et edes oikeasti jaksa tällaista? Miksi valitat etkä tee mitään, esimerkiksi ota kolmatta osapuolta (puolueetonta) ratkomaan ja keskustelemaan kanssanne riidoista? En ikinä suostuisi moiseen pomputteluun ja vielä kaiken kukkuraksi vikisemään että miks mulle aina käy näin.

Yhteistyössä