Olen harrastanut suojaamatonta seksiä, mutta enpäs vain ole raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuten otsikossa kerroin, olen harrastanut suojaamatonta seksiä varmaan parinkymmenen kumppanin kanssa ja en ole tullut raskaaksi. Syy ei ole siinä, etten pystyisi lisääntymään, sillä minulla on yksi poika. Mitäs tähän sanotte!?

Mitäpä tuohon sanomaan muuta kuin suht vastuutonta toimintaa. Voipi olla että raskauden tilalla oletkin sitten iloinen kupan ja kuuden muun taudin kantaja. Onnittelut siitä jos näin on. Järkeä en touhussasi näe, ehkäisyn käyttö kun ei ole niin vaivalloista.

Ei se, että sinulla on jo yksi lapsi, tarkoita että olisit edelleen lisääntymiskykyinen. On hyvin mahdollista että joku sukupuolitauti on sittemmin tehnyt sinut hedelmättömäksi.

Sanon, että olet todella ajattelematon. Juuri sinunlaisesi ihmiset levittävät sukupuolitauteja.
Voit olla täysin oireeton ja kuitenkin sairastat levittäen tauteja kumppaneihin, jotka omaa tyhmyyttään harrastavat seksiä kanssasi.
Raskaaksi ei voi tulla, jos on jo saanut lapsettomuuden sukupuolitaudin kylkiäisinä tai sitten panetat itseäsi persuksiin tahi ette ole olleet varsinaisissa yhdynnöissä tahi kumppanisi ovat samaa sukupuolta, jolloin ei luonnollisesti voi edes tulla raskaaksi.

Yhteistyössä