Olen huijannut itseäni!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TTK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TTK

Vieras
Mulla todella on vauvakuume ja kova.. Olen hokenut itselleni, miehelle, tutuille, ystäville että meidän perhe on tässä. Tyttö ja poika. Mutta tänään se valkeni, mulla on vauvakuume.. kamala vauvankaipuu. Kuopus on vasta 1.5v. ja vanhin 3.5v. Ihan hullua alkaa lisää tekemään ,mutta minkäs sitä tunteilleen voi. Vaikka yritänkin itseäni huijata.

Eipä siihen normaalisti kovin paljon vaivaa tarvita, siitä vaan ja ikäeroksikin tulee ihan passeli. Meillä on 3v ja 3 kk tuntuu tällähetkellä ainakin ettei yhtään lisää.

Mä vannoin kans kun kuopus oli pieni että ei yhtään enää lisää.. siksi ehkä hieman mietityttää että jospa en jaksakkaan kolmen pienen kanssa ja kaikki muuttuu huonompaan suuntaan.. nyt kun asiat on hyvin.

täällä "fanaattinen" vain kaksi lasta meille ei ikinä enempää!-äiti, joka joutui sanansa suömään kun kuukauden pääsrtä syntyy perheen neljäs!!! lapsi. ja elämä hymyilee, mutta enpä olis ite (tai kukaan tuntemani ihminen ) uskonu että näinki monta tekisin kun kahen ekan jälkeen niin toitotin että lapset on nyt tässä.

Kannattaako sitä pelkän hormoonitunteen takia lapsia tehdä, en minä ainakaan tee. Joskus täytyy sitä järkeäkin käyttää.
Tätä palstaa lukiessa huomaa, että se vauvakuume tulee jokaiselle jolla on jo vauva tai pikkulapsi kotona. Että jos meinaat sitä kuumeiluas seurata aina, oot pian joku Aurinkokunnan tai lestamamman jamassa. Ei kannata.

Yhteistyössä