Olen huono äiti ja aion ryypätä tänään lasteni kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "supermutsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"supermutsi"

Vieras
Entisen avioliiton kaks lasta tulee meille, ovat 14- ja 16-vuotiaat. Vanhempi aikoo käydä puistossa kavereidensa kanssa jossain vaiheessa, mä olen hälle 6pack siideriä ostanut ja ne aikoo juoda siellä. Kotiintuloaika on yhdeksältä ja kotona meillä on varattuna vappuherkkuja perinteisistä nakeista ja perunasalaateista ihan kuohariin ja viinaan asti ja kyllä, myös 14-vuotias saa niitä juoda! Parempi kotona kuin kylillä juoksemassa. Fiksuja poikia ovat molemmat ja tänään on lupa rentoutua nii meillä aikuisilla kuin mun lapsillakin. Ehkä grillaillaan ja lauletaan karaokea jos lapset innostuu mut alkoholia kyllä riittää, sanokaa mitä sanotte! Ihan siks vaan kirjotin tämän että suurin osa teidänkin tenavista oksentelee tuolla pitkin katuja tänäiltana ja mua pidetään jotenkin demonina kun ryyppään kotona heidän kanssaan.

Mä arvasin että nää provohuutelijat hyökkää. Ne on just niiden lasten ja nuorten vanhempia, jotka tänä iltana riehuu tuolla kaduilla ja puistoissa. Hankala sitä on varmasti itselle myöntää!

Kotona ne pahimmat onnettomuudet tapahtuu, etkö ole perehtynyt tilastoihin? Saattaahan ne penskat päästä kännipäissään hengestään ihan omassa huoneessaankin, varsinkin kun mutsi on vieressä ihan yhtä sooseissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28406130:
Siis kumpi sinä nyt olet, supermutsi vai huono äiti :confused:

Lapsistani huolehtiva ja ennen kaikkea niiden perään katsova supermutsi, monen silmissä huono äiti koska menettelen näin. Ymmärsit kyllä varmasti itsekin mitä tarkoitin, mutta voihan sitä aina rautalangasta vääntää.

[QUOTE="huoh";28406132]Kotona ne pahimmat onnettomuudet tapahtuu, etkö ole perehtynyt tilastoihin? Saattaahan ne penskat päästä kännipäissään hengestään ihan omassa huoneessaankin, varsinkin kun mutsi on vieressä ihan yhtä sooseissa.[/QUOTE]

Meinaat, että turvallisempaa olisi päästää ne kakarat kylille temmeltämään muiden kännisten ikäistensä joukkoon? Just tätä mä tarkotin. Uskomaton suhtautuminen.

No sillä lailla. Meidän neljätoistavuotias "kadulla oksenteleva teini". Käy tänään pesäpalloharjoituksissa, jonka jälkeen yhdessä naapurin teinien ja meidän vanhempien kanssa pelaillaan pelejä ja nautitaan hyvistä herkkuruuista porukalla. Huom. todellakin ilman alkoholia! Meillä ei ole tapana antaa 14 vuotiaan juoda alkoholia eikä häntä itseäkään kiinnosta moinen.

Mä duunasin nyt sen verran vahvat simat, että 5 ja 6 vuotiaitten kakaroitteni luulisi nukahtavan hyvissä ajoin. En oo mitannu prosentteja mutta tuolla se kuohuu pöntöstä yli. Joka hiton vappu noi mukulat on kiljuneet ja riehuneet mölöpäisesti ja häirinneet mun vapunviettoa.

Mikäs niitä sun mukuloita estää oksentelemasta nakkejaan pitkin puistoja? Sulla loppuu viunat kesken kun teille tunkee kaikki teinit kun sieltä saa ilmastaa viinaa. Sit kun sut on joutu tyhjiin lähtee pennut kylille riekkumaan ja oksentelemaan. Hyvää vappua.

Provo tai ei, olisi hyvä myös miettiä mitä saan aikaan kun nyt hyväksyn tai tuen alkoholinjuontia - raja kieltää jotain liikahtaa taas nykäyksen eteenpäin. Vanhempien pitäisi miettiä mitä hyväksyvät passiivisesti hyväksyessään jotain aktiivisesti.

Esim. hyväksyn että 13-vuotias on ulkona 24 asti. Seuraavan kerran sitä lupaa olla ulkona mangutaankin sitten esim. 2,3, 4... Olenko siihen valmis?

[QUOTE="supermutsi";28406149]Meinaat, että turvallisempaa olisi päästää ne kakarat kylille temmeltämään muiden kännisten ikäistensä joukkoon? Just tätä mä tarkotin. Uskomaton suhtautuminen.[/QUOTE]

Oletko aina ollut tyhmä vai ottanu tunteja? Kyllä sä tiedät, mitä tarkotan. En tuhlaa sinuun rautalankaa. Uskon kuitenkin tyylisi perusteella, että olet lapsellinen provo. Vaikka tiedän toki, että kuvailemiasi vanhempia on olemassa pilvin pimein.

[QUOTE="supermutsi";28406149]Meinaat, että turvallisempaa olisi päästää ne kakarat kylille temmeltämään muiden kännisten ikäistensä joukkoon? Just tätä mä tarkotin. Uskomaton suhtautuminen.[/QUOTE]

Niin yleensä on tapana että jos se lapsi sieltä konttaa kotiin niin äiti valvoo sängyn vieressä huolesta soikeena ettei oma lapsi tukehdu oksennukseen.

[QUOTE="nuuh";28406169]Mikäs niitä sun mukuloita estää oksentelemasta nakkejaan pitkin puistoja? Sulla loppuu viunat kesken kun teille tunkee kaikki teinit kun sieltä saa ilmastaa viinaa. Sit kun sut on joutu tyhjiin lähtee pennut kylille riekkumaan ja oksentelemaan. Hyvää vappua.[/QUOTE]

Ei tänne ole ketään muita tulossa vaan perheen kesken ollaan. Viinat ei kesken lopu, älä sä sitä pelkää. Lasten kanssa on tämä menettely sovittu ja esimerkiksi uutena vuotena tehtiin sama homma ilman ongelmia. Ei mun lapset tyhmiä ole, kuten en minäkään. Osataan pitää hauskaa.

Hyvää vappua vaan sullekin kuule!

[QUOTE="supermutsi";28406192]Ei tänne ole ketään muita tulossa vaan perheen kesken ollaan. Viinat ei kesken lopu, älä sä sitä pelkää. Lasten kanssa on tämä menettely sovittu ja esimerkiksi uutena vuotena tehtiin sama homma ilman ongelmia. Ei mun lapset tyhmiä ole, kuten en minäkään. Osataan pitää hauskaa.

Hyvää vappua vaan sullekin kuule![/QUOTE]

Hauskaa voi pitää myös ilman viinaa.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
[QUOTE="supermutsi";28406192]Ei tänne ole ketään muita tulossa vaan perheen kesken ollaan. Viinat ei kesken lopu, älä sä sitä pelkää. Lasten kanssa on tämä menettely sovittu ja esimerkiksi uutena vuotena tehtiin sama homma ilman ongelmia. Ei mun lapset tyhmiä ole, kuten en minäkään. Osataan pitää hauskaa.

Hyvää vappua vaan sullekin kuule![/QUOTE]

Vaikka varmaan pilailet...

Ei lapsen sisäelimet ja aivot kestä alkoholin juomista niinkuin aikuisen. Alkoholi vaurioittaa tuollaisia keskenkasvuisia paljon enemmän kuin aikuista. Sen takia ajattelen, että taidat kyllä olla todella kammottava, tyhmä, ja ällöttävä äiti. Spurgu oikeen.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti

Yhteistyössä