olen huono äiti ja vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuuli79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuuli79

Vieras
olen todella uupunut monista eri asioista.riidellään miehen kanssa asioista jatkuvasti.minä olen todella mustasukkainen ja epäilen miestäni koko aika.pelkään että jos en saa tuota epäilyä pois päästäni niin mies pettää sen takia et saan sit oikean synn epäillä.pidän itseäni rumana, tyhmänä ja huonona äitinä ja vaimona.tuntuu et mies ei arvosta minua ja minun mielipiteitäni yhtään..kaikki mitä ehdotan ei käy.mut jos hän ehdottaa samaa ni se on loistoidea.hän ei halua naimisiin kanssani ja joko hän ei rakasta tai sit pelkää et erotaan tjn.hän ostelee uusia vaatteita vaikka meillä ei olisi varaa siihen.itse ostan lapsille.hän ei ky missään muuta kuin kauppareissut on aian pitkiä ja kuulemma käy aina ajelulla selvittääksen pään. en tajau msitä johtuu et saan aina itseni tajuamaan että ei mies petä ja ei sil ketään ole..mut sit taas tulee jotain mistä alan epäillä.en pysty tajuamaan miks rupean niin ajattelee.mies sanoin viimeks et hän lyö jos vielä kerran häntä epäilen tai asiasta sanon,samana iltana hän alkoi penkoa vanhoja ja syytty minua 11 vuotta vanhoista jutuista.jotka on jo selvitetty.hän sanoin että hän ei ole niin pitkälle mennyt naisten kanssa kuin minä miesten..olen siis pettäny aikanaan ja ymmärrän toisaalta et mies on siitä näreissään mutta jos hön kerta antoi anteeks miksi siitä enää puhua..en ole antanut aihetta millään tavalla että tekisin sen uudestaan.en edes käy missään.tiedän et asia pitäisi miehen kanssa puhua selväksi mut joka kerta se menee riitelyksi tai siihen et mies sanoo ettei halua puhua asiasta..sit s evetää kännit ja alkaa sit puhua ja on tosi ilkeä.on syytä minussakin ja siksi haluaisinkin asian selvittää

Pitäiskö teidän hakea yhdessä apua?
Mut se mikä jäi päälimmäisenä mieleen tekstistäsi, on se, että sulla on tosi huono itsetunto. Koita tehdä sille ensin jotain!

tiedän et itsetunto on ihan nollassa ja en tiedä miten sen saisin paremmaksi.mies ei lähde puhumaan ulkopuolisille asioista..minä en saa hänen mielestään edes täällä puhua ongelmista.olen aikaisemmin n. vuosi sitten puhunut tästä hänen kanssaan ja kysynyt miks ollaan yhdessä vastaus on et eikös sitä lasten takia yhdessä olla ja näillä mennään hautaan saakka.kysyn rakastatko ..kai mä rakastan

Valitettavaa mutta totta että tuo jatkuva miehen epäileminen tekee tosi pahaa suhteelle.Ehkä koitat syyttää miestäsi siitä mitä olet tehnyt itse joskus,tai syytätkin.Koet että mies jotenkin kostaisi sinulle tekosi vielä vuosienkin päästä?

Onko sulla ystäviä joille voisit purkaa tilannettanne?
Itsetuntoa saisit varmaan ensin alkuun sillä, että keksisit jonkun oman harrastuksen ja tapaisit enemmän ystäviä - eläisit vähän sitä omaakin elämää ja yrittäisit nyt unohtaa noi ajatukset miehen pettämisestä. Kuka tahansa kun voi pettää, tai mitä muuta tahansa tapahtua. Ole siis murehtimatta asioita joihin et voi vaikuttaa. Rupeat tekemään asioita jotka saa sinut onnelliseksi, murehtimatta nyt miehesi näkökulmaa.
Miksi haluat naimisiin?

haluan ja en halua naimisiin.tällä hetkellä..haluan naimisiin siksi että se on mulle sellainen osoitus rakkaudesta toista ihmistä kohtaan.ja koska hän on kosinut ja halusi naimisiin kun kihloihin mentiin ja nyt ei halua.se jotenkin loukkaa minua ja olen sen sanonutkin.ja perhoinen oelt oikeassa..olen samaa miettinyt että siitäkö tämä kaikki johtuu etten ole antanut anteeksi itselleni..ja olen siitä niin pahoillani että muhun sattuu se vieläkin.tämän sanoin miehelle viimeks toissapäivänä itkusena..mut ei ilmeisesti ole vaikutusta

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haluan ja en halua naimisiin.tällä hetkellä..haluan naimisiin siksi että se on mulle sellainen osoitus rakkaudesta toista ihmistä kohtaan.ja koska hän on kosinut ja halusi naimisiin kun kihloihin mentiin ja nyt ei halua.se jotenkin loukkaa minua ja olen sen sanonutkin.ja perhoinen oelt oikeassa..olen samaa miettinyt että siitäkö tämä kaikki johtuu etten ole antanut anteeksi itselleni..ja olen siitä niin pahoillani että muhun sattuu se vieläkin.tämän sanoin miehelle viimeks toissapäivänä itkusena..mut ei ilmeisesti ole vaikutusta

ehkä miehesi ei halua naimisiin juuri tuosta syystä koska mietit koko ajan pettääkö hän.
Se avioliitto ei oikeasti muuta mitään,se on yhtä helppo pettää ja jättää toinen on sitten naimisissa tai ei.
Omalla tavallaan toki se antaa pienen luottamuksen piirteen jos toinen suostuu naimisiin menoon,mutta ei kannata vääristä syistä kuitenkaan mennä.
Kannattaa ihan varata aika jonnekkin juttelemaan,vaikka perheneuvolaan ja puhukaa asiat siellä läpi :hug:

haluan vain asiat kuntoon ja jospa saataisiin tänää illalla puhuttua..ahdistaa niin paljon tää tilanne ja hävettää oma käytös

tiedän tunteen,itse tänään viimeks pyysin mieheltä anteeksi kun nostin taas vanhat asiat esille ja syytin häntä ties mistä pettämisestä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
haluan vain asiat kuntoon ja jospa saataisiin tänää illalla puhuttua..ahdistaa niin paljon tää tilanne ja hävettää oma käytös

tiedän tunteen,itse tänään viimeks pyysin mieheltä anteeksi kun nostin taas vanhat asiat esille ja syytin häntä ties mistä pettämisestä :ashamed:

annan virtuaali halin sulle.mua itkettää nyt niin paljon että teksi mieli paukata miehen työpaikalle ja pyytää anteeks kaikkea mitä olen sanonut ja tehnyt.halata ja rutistaa oikein kunnolla

annan virtuaali halin sulle.mua itkettää nyt niin paljon että teksi mieli paukata miehen työpaikalle ja pyytää anteeks kaikkea mitä olen sanonut ja tehnyt.halata ja rutistaa oikein kunnolla

Olisko sinulla mahdollista laittaa hänelle vaikka sähköpostia työpaikalle?

ei ole..mut teksiviestin voi laittaa..se ei voi puhua puhelimessa työaikana.en tiedä mitä sille laittaisin

ei ole..mut teksiviestin voi laittaa..se ei voi puhua puhelimessa työaikana.en tiedä mitä sille laittaisin

kerro sille kuinka paljon sä välität hänestä ja että tahdot hänen kanssa puhua illalla.Anna vähän vinkkiä mitä kaikkea olet valmis tekemään että olette molemmat onnellisia,ja laita miehesi kysymään itseltään mitä hän olisi valmis tekemään ja jutelkaa siitä sitten illalla .. =)

kiitos hirveästi avusta perhoinen..oot muistaakseni joskus aikaisemminkin kun olen tänne aloituksen tehny niin auttanut :-) olo on vähän helpottuneempi, ja tiedän nyt mitä tehdä.

kiitos hirveästi avusta perhoinen..oot muistaakseni joskus aikaisemminkin kun olen tänne aloituksen tehny niin auttanut :-) olo on vähän helpottuneempi, ja tiedän nyt mitä tehdä.

Yks kiva juttu vinkkinä,sanoin itse miehelle että kun hieman epäröin koko ajan niin olis kiva jos vaikka laittais päivällä joka päivä töistä yhden kivan viestin minulle niin tulis parempi mieli. Ja tietäis että toinen ajattelee :heart:
Johan sieltä äsken tuli "päivän viesti: Minä rakastan sinua" :D

Yks kiva juttu vinkkinä,sanoin itse miehelle että kun hieman epäröin koko ajan niin olis kiva jos vaikka laittais päivällä töistä yhden kivan viestin minulle niin tulis parempi mieli.
Johan sieltä äsken tuli "päivän viesti: Minä rakastan sinua" :D

:-) täytyy ehdottaa miehelle

laitoin viestin miehelle eilen.hän ei puhunut koko iltana juuri mitään..kehui miten hyvä päivä hänellä oli.illalla yritin aloittaa keskustelua niin sanoi että hän haluaa nyt nukkua eikä jaksa keskustella :-(

laitoin viestin miehelle eilen.hän ei puhunut koko iltana juuri mitään..kehui miten hyvä päivä hänellä oli.illalla yritin aloittaa keskustelua niin sanoi että hän haluaa nyt nukkua eikä jaksa keskustella :-(

voisiko olla että miehelläsi on jokin asia mikä painaa mieltä?
Sinun täyty vaan sanoa että nyt keskustellaan tai sitten ei enään IKINÄ!
Mä ainakin potkisin ukkoa perseelle jos se vaan mumisis ettei jaksa keskustella.Jumaliste on kyse perheestä ja silloin jos on "ongelmia" silloin kyllä keskustellaan!
Nyt vaan laitat ukon ruotuun ja kerrot missä se kaappi seisoo,että saatte asiat puhuttua koska pitemmän päälle tuo voi käydä todella raskaaksi :ashamed:

Mä ainakin potkisin ukkoa perseelle jos se vaan mumisis ettei jaksa keskustella.Jumaliste on kyse perheestä ja silloin jos on "ongelmia" silloin kyllä keskustellaan!
Nyt vaan laitat ukon ruotuun ja kerrot missä se kaappi seisoo,että saatte asiat puhuttua koska pitemmän päälle tuo voi käydä todella raskaaksi :ashamed:

no selvästi jokin painaa mieltä , mut mulle ei niitä kerro.Nyt on tehnyt parina iltana niin että menee nukkuu ennen minua ja ei edes ilmota tästä ..ei hyviä öitä ei mitään.Humalassa sitten avautuu ja siitä ei tuu koskaan mitään jaj olen sen sanonut että asiat pitää keskustella selvinpäin.eilen sanoin samaa.vieraita tulossa tänään ja ovat ensviikkon alkuun asti meil :-/ joudun esittää että asiat on hyvin ja tiedän miehestäkin et vetää hyvän isän ja miehen roolin päälle kun he tulee.oisin halunnut että edes jotain sanoo siitä viestistä mut sano vaan et ei hän kerenny lukee sitä loppuun asti..laitoin sen sillon heti eilen ja sanoin tuon 22.00 ku mentiin nukkuusit luki sen ja kävi nukkuu ja ei halua keskustella.
oon täysin loppu ja en tiedä mitä tehdä..olen anteeksi tuhansia kertoja pyytänyt.ja luvannut että en enää epäile.kuinka paljon minun pitää vielä nöyrtyä?

Sorry vaan, mut mä kyllä aina välillä ihmettelen, miten ihmiset viittii elää ainoan elämänsä onnettomissa suhteissa päivästä toiseen kituuttaen. Mun mielestä, jos ei muutosta ole suhteen tilaan tulossa, kannattaa miettiä muita ratkaisuja.

Älä syytä vain itseäsi, tilanteessanne mättää joku ja pahasti. Vaikea sanoa ulkopuolisena mikä. Jos on tullut loukatuksi, voi alkaa kuvittelemaan, että loukataan uudestaan. En usko, että miehesi kohtelee sinua hyvin, tuo epäarvostus ajaa sinut kuvittelemaan asioita pettämisestä. Olet ehkä liian stressaantunut tällä hetkellä.

no selvästi jokin painaa mieltä , mut mulle ei niitä kerro.Nyt on tehnyt parina iltana niin että menee nukkuu ennen minua ja ei edes ilmota tästä ..ei hyviä öitä ei mitään.Humalassa sitten avautuu ja siitä ei tuu koskaan mitään jaj olen sen sanonut että asiat pitää keskustella selvinpäin.eilen sanoin samaa.vieraita tulossa tänään ja ovat ensviikkon alkuun asti meil :-/ joudun esittää että asiat on hyvin ja tiedän miehestäkin et vetää hyvän isän ja miehen roolin päälle kun he tulee.oisin halunnut että edes jotain sanoo siitä viestistä mut sano vaan et ei hän kerenny lukee sitä loppuun asti..laitoin sen sillon heti eilen ja sanoin tuon 22.00 ku mentiin nukkuusit luki sen ja kävi nukkuu ja ei halua keskustella.
oon täysin loppu ja en tiedä mitä tehdä..olen anteeksi tuhansia kertoja pyytänyt.ja luvannut että en enää epäile.kuinka paljon minun pitää vielä nöyrtyä?

älä nöyrry enään,sanot miehellesi suoraan että ei suhde tule toimimaan jos ette pysty puhumaan...

Yhteistyössä