T
tuuli79
Vieras
olen todella uupunut monista eri asioista.riidellään miehen kanssa asioista jatkuvasti.minä olen todella mustasukkainen ja epäilen miestäni koko aika.pelkään että jos en saa tuota epäilyä pois päästäni niin mies pettää sen takia et saan sit oikean synn epäillä.pidän itseäni rumana, tyhmänä ja huonona äitinä ja vaimona.tuntuu et mies ei arvosta minua ja minun mielipiteitäni yhtään..kaikki mitä ehdotan ei käy.mut jos hän ehdottaa samaa ni se on loistoidea.hän ei halua naimisiin kanssani ja joko hän ei rakasta tai sit pelkää et erotaan tjn.hän ostelee uusia vaatteita vaikka meillä ei olisi varaa siihen.itse ostan lapsille.hän ei ky missään muuta kuin kauppareissut on aian pitkiä ja kuulemma käy aina ajelulla selvittääksen pään. en tajau msitä johtuu et saan aina itseni tajuamaan että ei mies petä ja ei sil ketään ole..mut sit taas tulee jotain mistä alan epäillä.en pysty tajuamaan miks rupean niin ajattelee.mies sanoin viimeks et hän lyö jos vielä kerran häntä epäilen tai asiasta sanon,samana iltana hän alkoi penkoa vanhoja ja syytty minua 11 vuotta vanhoista jutuista.jotka on jo selvitetty.hän sanoin että hän ei ole niin pitkälle mennyt naisten kanssa kuin minä miesten..olen siis pettäny aikanaan ja ymmärrän toisaalta et mies on siitä näreissään mutta jos hön kerta antoi anteeks miksi siitä enää puhua..en ole antanut aihetta millään tavalla että tekisin sen uudestaan.en edes käy missään.tiedän et asia pitäisi miehen kanssa puhua selväksi mut joka kerta se menee riitelyksi tai siihen et mies sanoo ettei halua puhua asiasta..sit s evetää kännit ja alkaa sit puhua ja on tosi ilkeä.on syytä minussakin ja siksi haluaisinkin asian selvittää