olen huono vaimo(valitivaliti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
On jotenkin semmoinen olo että en ole paljoa kummoinen vaimo. :ashamed: En ole kovin ahkera, enkä mitenkään erityinen, mutta mies pitää minusta aina ja aina vaan, vaikka en tiedä mitä se siitä hyötyy.

Hermostunkin nopeasti ja huudan ja kiukuttelen ja silti saan joka päivä kuulla olevani rakas, aina vaan. Totta kai mäkin rakastan miestä paljon, mutta on helppo tietää miksi, siksi kun se oikeesti on tosi ihana ja hellä ja hyvä mulle.

Mietin tässä, että mitäs annettavaa mulla muka on. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
hyvä mulle.

Mietin tässä, että mitäs annettavaa mulla muka on. :ashamed:

Mitä turhaan mietit? Kysy suoraan mieheltäsi. Hän varmaan tietää vastauksen ;)

Se sanoo vastaukseksi että olen ihana näin. Ettei edes mieti että pitäisi hyötyä. :|

Jaah, ei taida olla kohtalotovereita, kaikki muut ovat mahtavia puolisoita. :ashamed:
No en ole, mutta just nyt ei ole semmoinen olo että jaksaisi rypeä masennuksessa. Mee vaikka luistelemaan ja siivoa sen jälkeen vähäsen, niin mä teen tänään (jos nyt satun jaksamaan siivota)!

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Jaah, ei taida olla kohtalotovereita, kaikki muut ovat mahtavia puolisoita. :ashamed:
No en ole, mutta just nyt ei ole semmoinen olo että jaksaisi rypeä masennuksessa. Mee vaikka luistelemaan ja siivoa sen jälkeen vähäsen, niin mä teen tänään (jos nyt satun jaksamaan siivota)!

Siivota... :$ No niin, tässä vastauskin miksi olen huono. Olen laiska lötkö.

Haluankin tulla rakastetuksi tälläisenään, mutta pelkään että jos se ei riitäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Jospa miehesi on lievästi kehitysvammainen, eli ns.jälkijättöinen?
Vai miksi ei reagoi muulla kuin rakastamalla ? :o

:laugh: No ei se kyllä ole lievästi vammainen, tai millään tavalla vammainen. Se pitää musta huolta.

Siivota... :$ No niin, tässä vastauskin miksi olen huono. Olen laiska lötkö.

Haluankin tulla rakastetuksi tälläisenään, mutta pelkään että jos se ei riitäkään.
No, sanoin siivoa vähänsen, jos jaksat. Ajattelin että siitä tulisi parempi mieli, jos se nyt on se mikä vaivaa.. No mä olen maailman laiskin nainen, (en edes muista koska MÄ olisin viimeksi käynyt kaupassa tai tehnyt ruokaa) mutta on mussa muita puolia!

Mikä se ongelma nyt on oikeastaan? Se, ettet siivoa? Vai jotain muuta? Ei sekään ole ihan terveellistä, jos ajattelet, että sä olet huono ja mies hyvä, ja sä maan matonen et edes ansaitse sen rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
No joidenkin pitää vaan jaksaa siivota vaikkei jaksaiskaan/kiinnostais yhtään..Oo onnellinen jos miehes tekee kaiken. :kieh:

Olenkin tietysti. Minulla on tosi hyvä mies, eikä siinä ole kyse pelkästään siivoamisesta vaan siitä, miten se rakastaa minua. :heart: En vaan välttis tiiä mitä sekin mussa näkee. :whistle:

Mikä se ongelma nyt on oikeastaan? Se, ettet siivoa? Vai jotain muuta? Ei sekään ole ihan terveellistä, jos ajattelet, että sä olet huono ja mies hyvä, ja sä maan matonen et edes ansaitse sen rakkautta.

Ai no joo, toihan on kyllä ongelma. Siitähän siinä on kyse kai. :| Aikaisemmin aina tuntui, ettei se rakasta minua, mutta johtu varmaan tosta samasta syystä. Että tuntuu, ettei minua kuulu rakastaa.

Joo, et sä mitenkään ainoa ole. Mä kans usein ihmettelen miten mies jaksaa mua kun komentelen sitä koko ajan ja valitan jos se tekee esim. kotitöitä tai lapsen hoitoon liittyviä asioita "väärin", ts. eri tavalla kuin mä teen. Enkä siis itse ole mikään täydellinen emäntä/äiti, olisinkin. Mies on sellainen hyväluontoinen ja tasainen, toisinaan musta tuntuu että mä olen just sen takia tällainen justiina kun se ei pane vastaan... eli tääkin on miehen syy :D

Ai no joo, toihan on kyllä ongelma. Siitähän siinä on kyse kai. :| Aikaisemmin aina tuntui, ettei se rakasta minua, mutta johtu varmaan tosta samasta syystä. Että tuntuu, ettei minua kuulu rakastaa.
Jos ihminen oppisi, ettei sitä rakkautta aina tarvitse ostaa suorittamalla.

Tunnen olevani välillä vähän semmonen riippakivi. :|

niin mäkin, mut sitten joskus mä ihan tiedostaen joskus haluan antaa rakentavaa palautetta jostain asiasta tai "päästän" hänet lähtemään jonnekkin katsomaan jalkapalloo yms. siitä tulee hyvä olo. En mäkään kummonen oo, vaikka rakastaakin ja sanoo että oon ihanin.

Yhteistyössä