Olen ihastumassa varattuun mieheen :/ Kaipaan järjen takomista päähäni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerrankin järkeviä vastauksia, eikä niitä "huora, irti varatuista!" huuteluja... Mutta tottahan tuo on, toi "Ollaan eron partaalla.." on niin vanha ja kulunut kikka että ihan haukotuttaa...

Joo, onhan se "eron partaalla" varmasti kulunut ja moniseliteinen termi. Mies kirjoitti taas tänään, kertoi ajattelevansa minua paljon. Kertoi omasta ahdistuksestaan nykyisessä suhteessaan.

Pohdin itse, että kysyisin häneltä josko ovat ajatelleet mennä vaimonsa kanssa pariterapiaan tms selvittääkseen välejään. Mutta silti myönnän, että leijun...hirveän vaikea hillitä itseään! Argh!

Joo, onhan se "eron partaalla" varmasti kulunut ja moniseliteinen termi. Mies kirjoitti taas tänään, kertoi ajattelevansa minua paljon. Kertoi omasta ahdistuksestaan nykyisessä suhteessaan.

Pohdin itse, että kysyisin häneltä josko ovat ajatelleet mennä vaimonsa kanssa pariterapiaan tms selvittääkseen välejään. Mutta silti myönnän, että leijun...hirveän vaikea hillitä itseään! Argh!

Tavallinen arki ahdistaa monia ja suurimmalla osalla on ongelmia liitossaan. Ongelmat eivät ainakaan vähene tuomalla liittoon mukaan kolmannen pyörän, jollainen sinä jo olet, kun mies sinulle avautuu (kerjäten samalla myötätuntopisteitä ja testaa saako vastakaikua).

Tottahan toki ulkopuolinen suhde tuntuu mukavalta piristusruiskeelta vanhaan suhteeseen verrattuna, mutta harva silti on tosissaan kokonaan entistä suhdettaan jättämässä, vaikka sen ongelmista avautuukin.

Jos lähdet mukaan tuohon hommaan, niin satutat vain itsesi. Älä tuhlaa aikaasi ja energiaasi turhaan varattuun mieheen.

Moi ap,
toivottavasti olet jo tehnyt sen ainoan oikean ratkaisun ja unohtanut ko. miehen.
Itse olin suhteessa noin puoli vuotta naimisissa olevan miehen kanssa ja nyt kun teimme jutulle lopun, irti päästäminen on ollut vaikeaa. Oikeastaan vaikeampaa kuin koskaan aikaisemmin muiden kanssa (muilla tarkoitan kahta exääni).
Älä käytä arvokasta aikaasi ihmiseen, joka ei kuitenkaan eroa vaimostaan. Äläkä sulje silmiäsi ihmisiltä, jotka kävelevät ohitsesi, sillä joku niistä voi olla sulle juurikin se oikea :)

Ap tuo kuulostaa niin yheltä mieheltä kenen kanssa mulla oli joskus suhde. Oli sillonki varattu. Voisin melkein sanoo et nyt puhutaa samasta tyypistä. Voitko antaa jotain tietoi et
pystyisin tunnistamaan jos on sama henkilö. Esim millä alalla olette tai nimen ekakirjain. Jos on nimittäin sama henkilö niin voin kertoo sulle niin paljo järkyttäviä juttuja et unohat tyypin heti :)

Hyi hitto mikä "mies". Alkaa avautumaan puolitutulle naiselle omasta avioliitostaan. Ja toi vihjailu laulunsanoja hyväksi käyttäen. Toivottavasti pystyt säilyttämään itsekunnioituksesi ja pysymään loitolla moisesta törpöstä.

Yhteistyössä