Olen ihastumassa varattuun mieheen :/ Kaipaan järjen takomista päähäni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaaaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaaaaaa

Vieras
Ensinnäkin olen sen tyyppinen, että tulkitsen liian helposti miesten ystävällisyyden muuksi kiinnostukseksi minua kohtaan. Helposti myös ihastun.

Nyt tilanne on sellainen, että eräs tuttu mies lähetti työasioissa sähköpostia ja kysyi, mitä kuuluu. Vastailin lyhyesti ja itse asiassa sitten pyysin häntä fb-kaveriksi (mulla on muitakin työn kautta tuttuja fb kavereina, joten ei ole mitenkään ihmeellinen asia).

Tuo tuttu sitten laittoi muutaman päivän päästä pitkän sähköpostin, jossa kertoi selanneensa mun fb profiilia ja kertoi omasta hankalasta aviolittotilanteestaan, joka oli jo jatkunut pitkään. Eron partaalla ovat, mutta miehen mukaan häpeä ja taloudellinen tilanne pitää yhdessä.

No, ollaan nyt kahden viikon ajan kirjoiteltu päivittäin ajatuksia ja haaveita elämästä. Aika syvällisesti ollaan kirjoiteltu, mutta sillä tavalla kuin ystävätkin voisivat kirjoittaa.

Eilen tuo tuttu mies lähetti mulle sähköpostilla Egotripin kappaleen sanat:

Asfaltin pinta kiiltää yössä
On sade lakannut viimeinkin
Pakomatkalla jostain
lienet sinäkin

Sinä etsit turvapaikkaa täältä
Minä toivoani jonka kadotin
Olet ensimmäinen
valonpilkahdus aikoihin

Tämä voisi olla uuden alku
Mietin ja viimein nukahdan
Tilaisuus, tehdä kaikki toisin

Olit'siinä, minä silmäni ummistin
Pienen ohikiitävän hetken näin sut siivin valkoisin
Ota minut, minä hiljaa rukoilin
Ota minut, ota minut
tai kuihdun ja pois ajelehdin

Asfaltin pinta kiiltää yössä
On sade lakannut viimeinkin
Ajatella, minä melkein luovutin

Ota minut, ota minut

Ota minut, ota minut
Ota minut, ota minut

Huomasin olevani onnesta ihan sekaisin ja leijuvani. Olen siis ihastumassa kovaa vauhtia tähän tuttuun. MUTTA
...mistä tiedän, etten taas ylitulkitse ystävällisyyttä muuksi?
Ja ettei hän vaan nyt hankalassa elämäntilanteessa kaipaa kainalosauvaa ja ihan oikeasti ystävää kuuntelemaan ilman mitään sen kummempia ajatuksia?

Kysyt suoraan häneltä että mitä tarkoitti noilla laulun sanoilla, jos kertoo olevansa kiinnostunut sinusta niin kerrot että yhteistä tulevaisuutta ei voi olla ennen kuin hän on eronnut.

Kiitos, lisää tällaisia! Oikeasti. Olen jotenkin niin sellainen liihottelija, että menen tunteiden perässä liian helposti. En halua koskea varattuun, vaimonsakin on työporukoissamme ja piirit pienet. Ja exäni petti minua, joten tiedän miltä se tuntuu enkä halua samaa aiheuttaa kenellekään.

Aika halpaa paskaa laittaa ukko :) Petaa oikein oman selustansa, että voi myöhemmin sanoa, ettei HÄN ole mitään aloitetta tehnyt... Tollasta vihjailevaa potaskaa, sit sä lempeät, äijä saa vähän olkapäätä ja ehkä persettä, mutta kokee silti itse ettei ollut se joka aloitteen teki. Jos olis rehti kaveri ja oikeasti kiinnostunut susta, lopettaisi entisen suhteensa ja sitten kertoisi kiinnostuksestaan sinuun ihan selkein sanoin.

Itse en tommoseen puolivillaiseen vihjailua reagoisi mitenkään. Aika teiniä suorastaan!

Mies haluaa sinusta vain rakastajan. Kohta huomaa, ettei oikeasti haluakaan erota vaimostaan. Sinusta tehdään syntipukki sekä työporukassasi että muualla. Mieti, kuinka ankeaa elämäsi on sen jälkeen. Mies ajattelee nyt vain alapäällään.

Ei ei ei.
Mieti mikä paska äijä! Mitä ihmettä äijä kuvittelee alkavansa selittää puolitutulle työkaverille avioliitto-ongelmiaa??-hei vähän sääli ja raukka-pisteitä??
Mitä tohob nyt alunperin olisi pitänyt reagoida?? Tokihan mies käytti tilannetta hyväkseen, koska eihän kukaan ole niin epäkohtelias, että jättäis kokonaan vastaamatta, mutta olisit nyt vsan vastannut, että Hei kovasti tsemppiä teidän tilanteeseen!
Voit ihan hyvin nytkin vastata niin. Mies on täys pelle! Ja käyttää sua hyväkseen. Selvittäköön itse omat ongelmansa suhteessaan, eikä kaatais niitä sun niskaan -lohtu terapiapalveluako sää pidät??
Miehellä ei varmaan olis mitää ongelmia, jos edes kaiken tuon viesteihin käyttämän ajan olisi käyttänyt suhteeseensa.
Toivota asiallisesti hyvät jatkot, ja anna äijän selvittää ihan itse asiansa. Jos hänessä ois yhtään kunnon miestä (sulle), nii kyllä nyt ois äijän ihan viimein korkea aika aikuistua ja itse selvittää suhteensa ja eronsa. Vai ehkä tähän tarvitaan äidin apua, tai uuden tyttöystävän painostus ja kannustus että rassukka uskaltaa.

Oletettavasti sillä pariskunnalla ei ole aikomustakaan erota, mies on vain huomannut kuinka helppoja naiset ovat kun vähän itkee että akka ei anna ja muutenkin menee päin persettä, tosiasiassa mies hakee vain vierasta piirakkaa kun se sama kotipiirakka on käynyt tylsäksi ja

Jatkan tuon vierass:n tekstiä

---Ja kun hän sitten dramaattisesti ilmoittaa, että ovat jutelleet vaimin kanssa ja hän kuitenkin vielä haluaa yrittää saada suhde kuntoon. -Nii eihän hän tee muuta kuin yrittää kerätä pisteitä miten "kunniallinen" mies hän on, kun vielä kuitenkin yrittää, hän vielä uhrautuu
-Jep, oikea unelma saalis sinulle

Nää on taas näitä: Häpeä ja taloudellinen tilanne pitää yhdessä. Niin kuin ystäväni tapailee "eron partaalla" olevaa miestä..."lapsien takia pysyvät yhdessä"

Just joo. Kuinka naiset on noin tyhmiä! Ei miehellä ole aikomustakaan erota vaimostaan. Haluaa vaan pitää vähän kivaa sun kaa siinä sivussa.

Miten nykypäivänä vielä voidaan noin halpaan mennä?

Lähdetään vaikka siitä, että laulujen sanojen lähettäminen on ihan helvetin ällöä ja lipevää.
Pitäis kylmien väreiden mennä sun selkäpiirtä pitkin.
Pelkästään toi teko kertoo sen, että sillä on varmaan monta muutakin rautaa tulessa.

Jos jo tässä vaiheessa epäröitä ja epäilet miehen syytä ottaa sinuun yhteyttä, niin luota tunteeseen. Se pitää aina paikkansa ja varoittaa aiheesta. Jos olet valmis ottamaan riskin, heittäytymään juttuun, toivomaan parasta lopputulosta, tee se, mutta valmistaudu myös seurauksiin. Kaikki ihastumiset eivät vie uuteen onneen, vaan voivat olla entistä kipeämpiä kokemuksia sinun lisäksesi muille lähelläsi.

Miksette voi vain jakaa ajatuksianne, tunteitanne ja iloita siitä,että tunnette toisenne? Kaikkea ei tarvitse romantisoida.

Nii.

Moni miehän kertoo harkinneensa eroa jo pitkään. Muttei ole saanut erottua.
Jotkut ovat tosissaan ja jotkut taas vonksuvat koko lausellaan pelkästään pillua.

Jos mies todella tuntuu siltä oikealta, katsoisin mä loppuun.

(mulle kun sattui kohdalle just se "sama" mies joka oli harkinnut eroa jo pitkään ja kimpassa ollaan viidettä vuotta)

Ei ole ensimmäinen tarina laatuaan.joillain tuo "erovaihe" kestää pari vuotta, jolloin äijä höylää vaimoaan ja rakastajaa. Yht'äkkiä asiat onkin kunnossa ja tarpeet tyydytetty. Suhde vaimoon löytääkin uutta puhtia ja rakastaja jää rannalle ruikuttamaan palanein näpein.

Laita heti stoppi. Muutenhan se naureskelee tutuille tai vaimolleen parin kuukauden päästä, että pienessä pöhnässä ja eroahdistuksessa (tuli siiitä mitään tai ei) lähetteli sinulle juttuja ja sinä olit ihan lääpällään, parka.

Laita heti stoppi. Muutenhan se naureskelee tutuille tai vaimolleen parin kuukauden päästä, että pienessä pöhnässä ja eroahdistuksessa (tuli siiitä mitään tai ei) lähetteli sinulle juttuja ja sinä olit ihan lääpällään, parka.

Anteeksi nyt vaan, mutta enpä oo ikinä kuullut että mies olisi noin toiminut. Akkojen touhuja moiset.

Sehän on selvää, että mies yrittää jotain virittää kanssasi. Mutta älä lähde mihinkään, rikot vain itsesi ja pilaat maineesi. Jos mies oikeasti eroaa, sitten tilanne on toki toinen. Mutta eihän hän edes sano että olisi oikeasti eroamassa, ja vaikka sanoisikin ei siihen pidä luottaa.

Voi olla niinkin, omasta kokemuksesta, että aivan aidosti pitää eroa hyvin todennäköisenä tai jopa väistämättömänä lähitulevaisuudessa, mutta sitten tilanne muuttuukin ja eroajatus haihtuu. Välttämättä kaikki erosta puhuvat eivät siis tarkoituksella kuseta, vaikka eivät oikeasti eroaisikaan. Mutta oli niin tai näin, rakastajattareksi ei kannata ruveta.

Hei ap. Nyt puhun kokemuksen syvällä ja rikkinäisellä rintaäänellä. Katkaise peli poikki nyt, niin säästyt isommilta vaurioilta.

Minä iskin silmäni erääseen upeaan mieheen viime vuonna. Osui ja upposi ensi näkemältä. Kaikki oli ihanaa. Mies miellytti silmääni, oli kiva, hauska ja kaikin puolin ihana. Seksuaalinen jännite välillämme oli valtava.
Olen naimisissa, mutta olin vakaasti päättänyt erota. En nähnyt meillä tulevaisuutta. Tämä alkuun ihastukseni kohde oli myös varattu.
Kaikki tiukat "varattuun en koske, enkä petä"- periaatteet jäi siinä hullaantumisessa taka-alalle. Onneksi sentään luonto ei antanut periksi koskea, mutta flirtti oli koko ajan rajumpaa ja oli vain ajan kysymys milloin mennään pidemmälle.
Tunne tuntui olevan molemmilla sama. Välillämme kipunoi ja pidimme erittäin tiiviisti yhteyttä, sekä tapasimme säännöllisesti.
Rakastuin lopulta aivan totaalisesti. Niin, etten ole koskaan ennen rakastunut. Olin aivan täysin tämän miehen lumoissa.
Vaan sitten kuukausien "pelailun" jälkeen homma katkesi kuin seinään. En lähde asiaa sen enempää vatvomaan, mutta lopetimme täysin yhteydenpidon. Paitsi että valtavassa ikävässäni lähetin miehelle tekstiviestin, jossa pyysin että voitaisiin olla edes ystäviä. Ei vastausta. Purin tuntojani idioottina peräti kolmessa sähköpostissa. Ei vastausta.
Puoli vuotta olen ollut aivan paskana. Ikävöin tuota miestä valtavasti, itken säännöllisesti (salaa) edelleen, kaipaan niin, että sattuu. En tiennyt edes, että ihminen voi kokea jotain tällaista kipua, sydänsurua.
Avioliittoni jatkuu ja mies on varmasti onnellinen oman puolisonsa kanssa. Kamppailen valtavien omantunnontuskien kanssa, tiedän tehneeni väärin miestäni kohtaan ja teen tottakai edelleen kun kaipaan tuota toista miestä. Samaan aikaan koitan päästä yli tuosta toisesta miehestä ja unohtaa hänet. Odotan, että kipu ja kaipuu loppuisi. Ei vaan tunnu laantuvan.

Olen elämässäni kokenut paljon kaikenlaista ikävää ja luulin olevani melkoisen kovaksi keitetty. Vaan nytpä tämä tilanne sattuu enemmän kuin mikään ikinä koskaan. Tunnen olevani huono ihminen ja olen katkera itselleni, sekä koko saakelin elämälle. Tuota toista miestä en pysty vihaamaan, vaikka todennäköisesti olin hänelle pelkkä lelu. Silti, vaikka järki sanoo, että minulla on ihana mies kotona ja taas tämä toinen mies on pelimies, ikävöin tuota toista.

Jos nyt voisin mennä ajassa taaksepäin, niin juoksisin lujaa karkuun tuon toisen miehen kohdatessani. Vaan kun en voi. Ja siksi yritän tässä parhaani mukaan selvitä tästä helvetistä. Että juoksepa sinä karkuun kun vielä voit.

Ei ole ensimmäinen tarina laatuaan.joillain tuo "erovaihe" kestää pari vuotta, jolloin äijä höylää vaimoaan ja rakastajaa. Yht'äkkiä asiat onkin kunnossa ja tarpeet tyydytetty. Suhde vaimoon löytääkin uutta puhtia ja rakastaja jää rannalle ruikuttamaan palanein näpein.

Näin se yleisesti menee. Minun rakastajani laittoi jopa avioeropaperit vetämään, mutta se raukesi, kun kumpikaan ei hakenut lopullista eroa puolen vuoden päästä. Itse en onneksi hullaantunut täysin tähän mieheen, vaikka alussa vähän ihastuin. Pidin järjen päässä ja suhde välillämme pysyi pelkkänä seksisuhteena. Eipä kirpaise nyt, kun sivusuhteemme alkaa pikkuhiljaa lopahtamaan. Kuumin roihu on ohi ja enää tapaillaan harvakseltaan jälkihiilloksella lämmitellen.

Yhteistyössä