Olen ihastunut 3 vuotta nuorempaan mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
jonka tapasin tässä yhtenä viikonloppuna. Nyt en vaan saa häneen yhtyttä mitenkään, jäi numerot vaihdettua kun ex tuli samaan paikkaan...Oon ennenkin nähnyt tämän miehen, mutta en kovin usein vaikka emme edes asua kaukana toisistaan. Hän on töissä toisella paikkakunnalla. Ihana mies! Mun sydän ihan pakahtuu...Mutta kai parempi vaan unohtaa, tuskin häntä enää näen :( Ja minulla on noi lapset jotka vie aikaani, sekä oma työni...Tuskin ehtisin ketään edes tapaamaan :( Ja minua ei häiritse edes että mies on minua nuorempi, ennen se ois haitannut, nyt ei! Meillä vaan niin samanlaiset mietteet elämästä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:22 Seipääntyöntäjä kirjoitti:
Miksi et ottaisi miehen numeroa selville numerotiedustelusta? Vai onko hänellä salainen numero?

Älä nyt ihmeessä heitä kirvestä kaivoon liian aikaisin. Pessimismillä et voita mitään. Ei kun tulta päin vaan! =)

Tiedän miehen etunimen vain... :/

3 vuotta ei ole kyllä tosiaan paljon ikäeroa, mulla ja mun miehellä vähän vajaa 3 vuoden ikäero (mies siis nuorempi). Yhdessä mennään nyt kuiteski kahdeksatta vuotta ja mies tais olla 19 kun alettiin seurustelemaan.
Tietäisikö joku tuttu hänen koko nimensä??
Älä luovuta, tsemppiä! ;) Käy paikoissa joissa olette törmänneet, jos vaan mahdollista.

Rakastuin nuorempaan mieheen ja olin kolmenlapsen yh...
Yritä nyt saada mieheen yhteyttä tavalla tai toisella!!!
...Niin mulla ja tällä ihastuksella on ikäeroa 6vuotta ja tänään 2v naimisissa ja yksi yhteinen lapsi =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 10:19 Harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 09:22 Seipääntyöntäjä kirjoitti:
Miksi et ottaisi miehen numeroa selville numerotiedustelusta? Vai onko hänellä salainen numero?

Älä nyt ihmeessä heitä kirvestä kaivoon liian aikaisin. Pessimismillä et voita mitään. Ei kun tulta päin vaan! =)

Tiedän miehen etunimen vain... :/

No jos mies kerran asuu samoilla kulmilla kuin sinäkin, niin kyllä joku hänen sukunimensäkin tietää. Kysele, utele, ota selvää! Ja ainahan voit järjestää itsesi "vahingossa" hänen kotinurkilleen, tai jotain..

Mitä sinulla muka siinä on menetettävää? Nyt ryhdistäydyt etkä vain tyydy riutumaan! =) *tsemppaa minkä ehtii*

Tuli tässä mieleeni entä jos tää mies ei olekaan musta kiinnostunut :\| Ja en kyllä yhtään ihmettele, kun ex olemassa olollaan pilasi kaiken ja taisi saada ihan väärän kuvan...Itse en heti muistanut että ollaan tän miehen kanssa aikasemmin tavattu, mut tää typpi muisti mut heti! Huomaan olevani tosissasi ihastunut, ruoka ei maistu enää, yöunet menneet ja tää ihminen pyörii mun mielessä. Netistäkään en löydä mitään vihiä...

Yhteistyössä