olen ihastunut opettajaani..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomaton tunne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomaton tunne

Vieras
tai ainakin luulen niin. opiskelen siis ammattikorkeassa ja meillä on eräs miesopettaja johon luulen olevani ihastunut, tai siis hän ei ole varsinaisesti opettaja vaan ulkopuolinen luennoitsija mut kuitenkin.... mitä tää nyt on????eikö yleensä ala-asteella ihastuta opettajiin??? ekaksi kun näin hänet, tämä mies herätti mussa lähinnä ihailua, hän on nuorella iällä savuttanut paljon, on hauska ja mukaansa tempaava opettaja. ja tietenkin vielä komea kaiken hyvän lisäksi. mä jopa kuvittelen niinkun yleensä kuvitellaan että tää opettaja katsoo mua "juuri sillä tavalla". muuten kai antasin itselleni anteeksi mutta olen naimissa, 2 lapsen äiti, ja mä jopa harkitsen ottavani selvää missä hän asuu, missä liikkuu että törmäsisin häneen...mä mietin tätä tyyppiä kokoajan ja keinoja jolla voisin ottaa häneen yhteyttä vaikka opiskleun merkeissä. MÄ TAIDAN OLLA TULOSSA HULLUKSI!apua...

Ihastuminenhan on normaalia, mutta en usko että haluat menettää kuitenkaan perhettäsi ohikiitävän ihastumisen takia. =) usein parempi jättää selvittämättä missä asuu jne niin ei tunteet syvenny, jos et oikeasti kuitenkaan liittoasi halua vaarantaa.

Ihastuminenhan on normaalia, mutta en usko että haluat menettää kuitenkaan perhettäsi ohikiitävän ihastumisen takia. =) usein parempi jättää selvittämättä missä asuu jne niin ei tunteet syvenny, jos et oikeasti kuitenkaan liittoasi halua vaarantaa.

mutta mä en älyä miten mä voin edes harkita jotain tuommosta. mä ihan oikeesti jopa mietin että jos mulla olisi tilaisuus, niin saattasin jopa tarttua iihen. ehkä munon alettava kirjottaa jotain päiväkirjaa.....

Kandee purkaa ajatukset jonnekin tai kertoa jollekin. Ja mieti haluatko kuitenkin pitää perheesi?? Meneekö sinulla huonommin liitossasi vai muutenko ajatukset karkailee??
Onhan tietty ihastumisen tunne tosi voimakaskin ja tuntuu usein ihanalle kun kauan on jatkunut tasainen suhde josta ei saa sitä fiilist välttämättä enää. Mutta MIETI TARKKAAN OIKEESTI.

Yhteistyössä