Olen ihmetellyt (rakennekynnet ja tekoripset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irmeli Lukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Irmeli Lukki

Jäsen
03.05.2012
104
2
18
Olen alkanut ihmetellä, miten kaupan kassoina ym. matalapalkkatöissä olevilla nuorilla naisilla on varaa ylläpitää noita kaikenlaisia rakenne-/geelikynsiä ja volyymiripsiä(?). Itse en raaskisi laittaa montaa sataa euroa mihinkään ulkonäkölisäkkeisiin vaikka tienaan ihan hyvin. Vai onko mulla jotenkin väärä käsitys siitä, mitä tuollaiset maksavat?

Usein ihmiset jotka näitä lisäkkeitä käyttävät ovat lapsettomia. Rahaa enemmän käytössä itseensä. Ja maksavat ne kyllä mutta ei ne ihan satasia. Ripset saa jopa 30€/kk.

Jaa! Luulin, että ne on satasia kuukaudessa. Yksi tuttuni kertoi käyttävänsä kampaajalla, kynsistudiolla ja ripsihuollossa useamman satasen kuukaudessa. Sen on kyllä näköinenkin, en tiedä tunnistaisinko häntä ihan saunapuhtaana edes...:)

Jaa! Luulin, että ne on satasia kuukaudessa. Yksi tuttuni kertoi käyttävänsä kampaajalla, kynsistudiolla ja ripsihuollossa useamman satasen kuukaudessa. Sen on kyllä näköinenkin, en tiedä tunnistaisinko häntä ihan saunapuhtaana edes...:)
Totta kai jossakin kalliissa paikassa ripset n 100 ja huolto 50, mutta on halvempiakin.
Itselläni ihan omat pitkät kynnet ja sisko tekee ripset. Itse en kyl maksais edes 50 e ripsistä. Monet käyttää geelausta oman kynnen päällä, se on n 30 e.
Ja kerran yks työkaveri sanoi mulle, että muuten hän ei tuhla itseensä, mutta kauniit huoliteltut kädet on ainoa mitä hän halua/tarvii. Ja ollaan toimistotöissä ja meillä on lapsia.

Ei ne välttämättä maksa mitään ihan älyttömiä summia, jos on esim. lähipiirissä kampaajaa/kosmetologia.
Hiustenpidennykset kyllä halvimmillaankin ovat sen 100 e mutta niitä ei tarvikaan joka kk uusia, ripset sen 30-100 e ja kynsissä riippuu tosi paljon tekijästä ja paikasta.
Jotkut tekee ihan kotonaankin.
Mutta tokihan se kertoo ihmisen arvomaailmasta jotain, en itsekään raaski pienipalkkaisena käyttää rahaa tuollaisiin. :)

Kuka niitä viuhkoja edes haluaa. Oikeasti suurimmalla osalla ne ripset on suorastaan kamalan näköset tai vähintäänkin naurettavat. Ei ne silmät kaunistu vappuviuhkasta vasn nätistä, luonnollisesta meikistä ja ennen kaikkea ilosta joka pilkistää silmistä hymyn ohella.

Sitten iun ne hämähäkkiripset vielä paklataan huonosti. Mustaa klimppistä ripsaria niin avot.

En ymmärrä miksi moni kaunis pilaa itsensä muovikrääsällä... kuinka moni mies loppuviimein haluaa naisen jostacmelkein puoletvoi jättää kylppärin pöydälle??

• Tykkää
Reactions: Irmeli Lukki