N
Niin samanlaista
Vieras
Voi, mä olen ihan samanlainen. Rakastan kyllä miestäni, hän hyvä isä jne. Mutta mä olen hirveä ja tämä suhede tulee päättymään jos jotain ei tapahdu, tai siis avioliitto. Olisin nyt ehkä itse lähdeössä, mutta on vauva, talo jne. Lähteminen on niin vaikeaa, että en yksinkertaisesti jaksa. En vaan haluaisi itsekään olla tämmöinen. En tiedä mikä saa mieheni yhä edelleen haluamaan tämän jatkamista.
Toisaalta se omen ajan saaminen voisi helpottaa, yhteisen tai ehkä paremmin ihan oman ajan. Mnä haluaisin vaan sitä omaa aikaa joskus kotona, en haluaisi juosta harrastuksissa.. Mutta, kotona jos olet yksin, saako äiti vaan illan "olla"? En tiedä, jotenkin vaan viha tursuaa..
Toisaalta en kyllä halua että päätös tulee sillä, että mies löytää uuden. Mieluummin yhteisellä päätöksellä ennen sitä..
Toisaalta se omen ajan saaminen voisi helpottaa, yhteisen tai ehkä paremmin ihan oman ajan. Mnä haluaisin vaan sitä omaa aikaa joskus kotona, en haluaisi juosta harrastuksissa.. Mutta, kotona jos olet yksin, saako äiti vaan illan "olla"? En tiedä, jotenkin vaan viha tursuaa..
Toisaalta en kyllä halua että päätös tulee sillä, että mies löytää uuden. Mieluummin yhteisellä päätöksellä ennen sitä..