Olen kateellinen kaverilleni, ihan kamala tunne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen jostain syystä ihan mielettömän kateellinen kaverilleni joka on menossa pian naimisiin. En ole koskaan ennen ollut tällätavalla kateellinen omalle kaverilleni, joten tuntuu tosi tyhmältä. Kaikkein ouointa tässä on se, että myös minä olen kihloissa ja häät parin vuoden sisään suunnitteilla joten periaatteessa eihän mulla olisi mitään syytä edes olla kade? Miten mä saan itselleni sanottua että LOPETA tämä turha kadehtiminen!?

Kateus on siitä mahtava tunne, että se kertoo aika lahjomattomasti oman elämän epäkohdat.
Mitä kaverisi elämässä on sellaista, jota sinulta puuttuu ? Mistä tarkkaanottaen olet kateellinen ? Voiko suhteesi hyvin?

Kerrot kaverillesi tunteistasi.. Siitä se kateuden fiilis laimenee. Olen minäkin kaverilleni tunnustanut olevani kade siitä, että he käyvät ulkomailla lyhyillä 4 päivän lomilla muutaman kerran vuodessa. He siis asuvat Helsingissä ja minä 500 km pohjoisemmassa, jolloin aina tulee omat lisäkulunsa ja matkansa jos jonnekin lähtee. Me tosin käydään sir pari viikkoa kerrallaan jossain kaukokohteessa kerran vuodessa, joten huonosti ei meilläkään tilanne ole :) en siis ole katkeran kateellinen kaverilleni vaan enemmänkin positiivisesti kateellinen, koska tiedän kaverini nauttivan reissuistaan puolisonsa kanssa.... Hankala selittää, mutta ehkä AP tiedät tunteeni.

[QUOTE="Aaa";26985480]Kateus on siitä mahtava tunne, että se kertoo aika lahjomattomasti oman elämän epäkohdat.
Mitä kaverisi elämässä on sellaista, jota sinulta puuttuu ? Mistä tarkkaanottaen olet kateellinen ? Voiko suhteesi hyvin?[/QUOTE]

sehän tässä outoa onkin, ymmärtäisin kateuteni jos mun suhde olisi huono/ei olisi miestä ollenkaan, mutta meillä menee oman miehen kanssa hyvin ja suunnitellan tosiaan omiakin häitä! Ei mun kaverin elämässä kai ole mitään sellaista mitä multa puuttuu ja mitä haluaisin erityisesti, en ainakaan keksi...

Yhteistyössä