Olen katkera ja vihainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuntuu niin epäreilulta. Haluaisin päästä näistä vihan tunteista mutta aina välillä ne puskee pintaan. Halusin avioliitoltani hellyyttä,rakkautta,tukea, mutta koin että vaikka kuinka antaisin en saa takaisin mitään. (Lisäksi olisin kaivannut hyvää seksiä ). Mutta ei , kun viimein oli aikaa viettää kaksin ja rakastella kunnolla keskeytyksettä mitä teki äijä, no nukkui!!! Vaikka nukkui yötkin. Ite istuin keittiössä itkemässä kun yks vaan taas kuorsaa.

Lopultahan mies sitte lähti, tavallaan hyvä, mihin sitä oikeasti tarvii superlaiskaa, itsekästä paskaa. Mutta toisaalta katkeruus valtaa mielen, mielestäni kuitenkin halusin suhteelta niitä asioita mitä kuka tahansa muukin.

kaiken lisäksi koska mies vaan häipy salaa oon nyt huomannu seurustellessani toisen kanssa että jos en saa vastausta viestiini saman päivän aikana nousee pintaan pelko ja ahdistus ja vaikka kuinka järkeilisin asiaa niin se ei onnistu, en saa ko. Tilanteessa ahdistusta pois.

Tuntuu että ex pilasi loppuelämäni koska ei voinut omistaa senverta munaa että ois lähteny kasvotusten. Vitun itsekeskeinen mulkk*

Hei alkuun, sun ei todellakaan pidä seurustella vielä yhtään kenenkään kanssa. Sun tarvii saada oma elämä kuntoon ihan itse. Jos sitä seksiä ja huomioo kaipaat, nii etsi maksullinen mies, ja muuten keskitä kaikki aikasi itseesi ja lapsiisi. Ja katso vuoden päästä mikä on tilanne..

Entäs jos sun elämän pilasikin se, että valitsin alunperin väärän miehen etkä uskaltanut erota, vaan jätit tilanteen miehen lopetettavaksi?

Kyllä se oli ihan yhtälailla sun syy. Mies tiesi että suhun sattuu eikä osannut käsitellä tilannetta ja pakeni.

Hohhoijaa. Maksullinen mies, oikeesti? Vähänkö vois parempia neuvoja kehitellä.

Nooo, ole hyvä, anna omat neuvosi puutteessa olevalla, läheisyyttä ja huomioo kaipaavalle, lapselliselle, uupuneelle, väsyneelle ja omankin elämän hallinan menettäneelle, (yhä virallisesti naimisissa olevalle) naiselle joka edelleen haikailee aviomiehensäkin perään. Parisuhteessako tuollaisen pitäisi olla? Ihmisen joka vielä keväällä keräsi kaikki roskapussit pesuhuoneeseen kun ajatteli aviomiehen ne sieltä vievän..

Yhteistyössä