Olen kauhuissani, kaveri 22v menee naimisiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minäkin olin 17v, mies 18v, siitä 3v aiemmin tapasimme. nyt 7. vuosi menossa, enkä ikinä luovu rakkaastani. Uskollisuutta ja rakkautta, parisuhteen hoitamista, niillä se parisuhde kukoistaa.
<3

No Hei Sii5 niiNQ DaA??+++! Sehän se on idea ett ei niinku se miäs voi niin helposit sit lähtee livistää,sit se joutuu maksaa sille sun frendille puolet kaikesta!!!!! Sii5 se sun Fr3ndi on niinQ fiXuin muija evö,kyl mäki iha salee haluun eka varmistaa ett se äijä ei vaan lähe menee sen rahojen kaa!!111!!n KÄSSÄÄX???+++!!! Ja ett ne kersat on NiiNQ sen jätkän sit automaattisesti ett ei tartte selitellä' jokaista yhenillanjuttuuu,you know?++!

Ei kai aloittaja ole tosissaan? :D

Mä menin 20-vuotiaana naimisiin mieheni kanssa ja sain lapsen kun olin 22. Mä en ymmärrä jos pariskunta ei halua mennä naimisiin koska se sitoo liikaa, mutta lapsia ovat silti keskenään valmiit tekemään. Enemmän ne lapset sitoo, loppuelämäksi. Avioliiton voi sanoa irti lähettämällä pari paperia, mutta yhteisiä lapsia ei.

Menin joitakin vuosia sitten juuri 22 vuotiaana naimisiin. Homma ei toiminut ihan toivotulla tavalla, mutta en sinällään kadu tai ajattele, että jonkun olisi pitänyt se kieltää. Avioliiton solmiminen on täysi-ikäisen ihmisen oikeus, samaten kuin eroaminenkin.

Eikä ollut edes "pakko"... jatkuu edelleen, nelkyt vuotta tulee loppukuusta.

Me ehdimme (nipinnapin) saamaan aikaan "jälkipakon" eli vuodesta 1982 yritettiin vauvaa, mutta ei alkanut kuulumaan.
Kevällä 1983 päätettiin sitten, että loppukesästä 1983 mennään naimisiin ja aloitettiin järjestelyt.
Maaliskuussa 1984 syntyi sitten esikoinen - pikkuisen yli 8 kk häiden jälkeen.
:D

Olet hyvin onnekas sen 40 vuoden suhteen.
Meidän liittomme kesti vuoteen 2001, jolloin mies kuoli yllättäin aivoveritulppaan.

• Tykkää
Reactions: rops
Olin kaksikymmentä kun mentiin naimisiin. Lapsi syntyi kun olin 31v. Mielestäni silloin kaksikymppisenä olin kypsä menemään naimisiin, mutta onneksi en saanut lasta sen ikäisenä. Se olisi minun kohdallani tietänyt vaikeuksia...

Yhteistyössä