R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Onko ihmisellä kusta päässä, jos ajattelee että on kaunis?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Tullaanko sua paljon iskemään joka paikassa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuinka ollakaan. Sirkkis on tässäkin ketjussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Onko ihmisellä kusta päässä, jos ajattelee että on kaunis?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Ikävä kyllä hyvin usein on :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Mistä tiiät?
Mä olen kyllä huomannut että monesti ne vaatimattomamman näköiset naiset on töykeämpiä kuin sievät...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mä olen kyllä huomannut että monesti ne vaatimattomamman näköiset naiset on töykeämpiä kuin sievät...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Ei, mutta jonkun verran saattaa hölskyä jos pitää sitä tulla tänne huutelemaan. "Olen kaunis, mukava, ihana, hoikka, ystävällinen. " Ok, mutta vaatimattomuus on kaunista myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Ei, mutta jonkun verran saattaa hölskyä jos pitää sitä tulla tänne huutelemaan. "Olen kaunis, mukava, ihana, hoikka, ystävällinen. " Ok, mutta vaatimattomuus on kaunista myös.
Miksi se vaatimattomuus on kaunista? Vaatimattomuus on usein sellasta matomeininkiä "enhän minä hihih"-tyylistä juttua, mikä on myös ihan turhaa jos oikeasti tietää olevansa jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
Miksi se vaatimattomuus on kaunista? Vaatimattomuus on usein sellasta matomeininkiä "enhän minä hihih"-tyylistä juttua, mikä on myös ihan turhaa jos oikeasti tietää olevansa jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:Miltä se kusi tuntuu siellä päässä?
On eri asia olla kaunis ja tiedostaa se ja osata ottaa kohteliaisuudet vastaan hyvällä itsetunnolla. (Ei tarvii hihitellä ja voi ihan hyvin vastata että kiitos) Mutta tollanen itsensä mainostaminen on mun mielestä tökeröä ja rumaa. Jos on hyvä itsetunto niin ei siitä tarvitse mitään haloota nostaa. Kaikkihan sen näkevät jos niin on.
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Mainitsit olevasi hyväkroppainen. Miten pidät itsesi kuosissa? Kerropa tyypillinen esimerkkipäivä ruokailuistasi ja harrastamastasi liikunnasta.