Ä
ärsyyntynyt!
Vieras
Nyt se sitten flunssa iski, kurkku on koko ajan hitsin kipeä ja nieleminen tuskallista, plääh...rasittaa vaan tällä hetkellä mies, miksi se ei voi hoitaa lapsia kun itse on lomalla ja minä kipeänä? Eilen nukkui puoleen päivään, minä " puolikuolleena " hoidin lapset. syy oli, että kävi vasta aamuyöllä nukkumaan. No, miksi piti käydä niin myöhään? Toivoin sitten, että se olisi vienyt lapset ulos, mikä tuntui olevan aivan ylivoimaista, miten mä saatoin edes ehdottaa moista...Tänä aamuna jouduin taas aivan vajaakuntoisena herättämään ja laittamaan lapset kouluun, sitten viemään yhden kerhoon, pienempi oli rattaissa mukana, koska mies edelleen nukkuu!
Esitin illalla selkeästi toiveen, että se ainakin hakisi lapsen kerhosta klo 11.30, sekin tuntui olevan vaikeaa, katsoo nyt, jaksaako hän, jos ylipäätään on hereillä...no,saa nähdä, toivottavasti,oma olo ei tod. ole kehuttava.
Entäpä jos mies sairastaa? ei ainakaan puolikuntoisena hoida lapsia kun minä makaan! Kyllä se keittiön kaappeja yms.siivosi illalla, mutta enemmän olisin kaivannut apua lastenhoidossa. Itsekin jouduin eilen kipeänä pesemään taloyhtiön pesutuvassa 3konetta pyykkiä.
Esitin illalla selkeästi toiveen, että se ainakin hakisi lapsen kerhosta klo 11.30, sekin tuntui olevan vaikeaa, katsoo nyt, jaksaako hän, jos ylipäätään on hereillä...no,saa nähdä, toivottavasti,oma olo ei tod. ole kehuttava.
Entäpä jos mies sairastaa? ei ainakaan puolikuntoisena hoida lapsia kun minä makaan! Kyllä se keittiön kaappeja yms.siivosi illalla, mutta enemmän olisin kaivannut apua lastenhoidossa. Itsekin jouduin eilen kipeänä pesemään taloyhtiön pesutuvassa 3konetta pyykkiä.