Olen kohta tulossa hulluksi tämän rintojen tutkimisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ja normaalistihan minä en niitä sen paremmin tutki ihan sen takia, kun minä kerran tulen hulluksi.

Rintani ovat kevään ja kesän aikana muuttuneet jollain tavalla. Ne eivät ole enää ne roikkuvat tyhjät nahkapussit vaan tehokkaan rintalihastreenin ansiosta niistä on tullut oikein nätin pyöreät rinnat taas. Niin pyöreät mitä voi kuvitella kolmen lapsen äidillä yli kuuden vuoden imetysten jälkeen olevan.

Mutta koska rinnoissa on aavistuksen verran kokoeroa niin olen nyt panikoimalla tutkinut niitä. Toisessa rinnassa tietysti on enemmän jotain mitä rasvakudosta tms. se sitten onkaan ja sitä mälvään ihan koko ajan nyt. Toinen rinta tuntuu tyhjemmältä ja siitä olen kyllä imettänytkin pidempään ja imetyksen loppumisesta ei kauaa olekaan. Itseasiassa lapsi käy edelleen välillä ottamassa pienen hörpyn siitä rinnasta eli sikäli imetys ei ole ihan täysin edes loppu. Mutta ei sieltä enää paljoa tule.

En tiedä miten saisin taottua päähäni ettei hätää ole. :(

Tota just hoen itselleni, että se kasvain on kova erillinen patti jonka varmasti huomaa ja tuntee (etenkin tällä rusikoimisella). Ja että tosiaan ne rinnat on nyt muuttuneet tuon rajumman punttitreenin seurauksena niin, että ne ei enää ole roikkuvat pussit. Koomista, että kun rinnoista tulee selvästi paremmat niin minäpäs panikoidun. :/

[QUOTE="vieras";26687834]Yleensä oikeakätisillä on oikea rinta pienempi kuin vasen ja päinvastoin.[/QUOTE]

Luin juuri yhtenä päivän tälläisen jutun ja mulla on juurikin näin päin. :) Mutta siis joo olen aina tiennyt, että rinnat ei yleensä ole samankokoiset ja mulla ollut teinistä asti ne eri kokoa. Mutta pää on sekaisin vaan ja nyt kyttään jotain syöpää koko ajan.

Helpottaa muuten tosi pirusti, kun 9v poika kertoi aamulla nähneensä unta missä mulla oli kaulassa syylä mikä suureni ja räjähti ja se piti leikata. Kävi ilmi, että poika tarkoitti luomea. Heti aloin kuvitella, että joo se näki jonkun ennenunen jne. :/

[QUOTE="alkup";26688025]Luin juuri yhtenä päivän tälläisen jutun ja mulla on juurikin näin päin. :) Mutta siis joo olen aina tiennyt, että rinnat ei yleensä ole samankokoiset ja mulla ollut teinistä asti ne eri kokoa. Mutta pää on sekaisin vaan ja nyt kyttään jotain syöpää koko ajan.

Helpottaa muuten tosi pirusti, kun 9v poika kertoi aamulla nähneensä unta missä mulla oli kaulassa syylä mikä suureni ja räjähti ja se piti leikata. Kävi ilmi, että poika tarkoitti luomea. Heti aloin kuvitella, että joo se näki jonkun ennenunen jne. :/[/QUOTE]

No joo, kyllä mä taidan sit suositella kans sitä pääkopan lääkäriä, ei kuulosta enää terveeltä.

Yhteistyössä