Olen kuulemma ahne akka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milannassa yhdistyy kyllä kaikki pahan ihmisen piirteet.
Anteeksi vain, mutta ei tuo ole normaalia.

Kyllä, vaikka suurin osa on noista jutuista on vain kirjoituksia, mielikuvituksen tuotetta, kuvia, forshoppausta, mutta pahasti sekaisin hän on. Hirveintä tässä viimeissä uutisessa on, että taas se puhuu jkoiran hakemisesta. Ei ole pitkä aika kun hän esitteli kuivia Toy-koiranpennusta. Liekö edellinen, ja sitä edellinen, ja edellinen pentu kuolleita (unia )tai Milannan lääkitystä on muutettu.

Kyllä, vaikka suurin osa on noista jutuista on vain kirjoituksia, mielikuvituksen tuotetta, kuvia, forshoppausta, mutta pahasti sekaisin hän on. Hirveintä tässä viimeissä uutisessa on, että taas se puhuu jkoiran hakemisesta. Ei ole pitkä aika kun hän esitteli kuivia Toy-koiranpennusta. Liekö edellinen, ja sitä edellinen, ja edellinen pentu kuolleita (unia )tai Milannan lääkitystä on muutettu.
Onneks täällä joku muu sekaisin kuin minä ap :LOL:! Mikä hemmetin toy koira? Ja mikä koira tai eläin kuollut meillä? Näetkö jotain kauhu-unia?

Mitäs mä olen kenenkään keräilyharrastukseen mitään sanomaan.
Keräily ny tuppaa olemaan asia joka tahtoo karata lapasesta.
Ei keräilyä oikeastaan koskaan voi järkiperustella.
Minäkin keräilen vaikkapa kirjoja eikä siinä ole mitään järkeä, mutta kun mä tykkään niistä.

Tosin, jos mulla olis noin paljon rahaa ja intoa käyttää kalustamiseen, niin en mä mitään Artekin ylihintaista vaneria ostaisi vaan menisin kalustepuusepän puheille ja sanoisin, että tähän kämppään kalusteet, kiitos.
Sit ne olis uniikit ja mittatilaustyötä.
Mut ei ne tietenkää olis Artekkia jos sitä on tarkoitus keräillä.

Yhteistyössä