N
Nesteitä vai läskiä?
Vieras
Mietin kovasti että onko vain nesteitä vai olisko läskiä lähtenyt? Olo tuntuu jo kevyemmältä
Olen liikkunut viikon aikana, kävellyt ja tehnyt kotona jumppaa. Syönyt 1000-1500 kaloria. Nyt aion tiputtaa kalorit 800, haluan päästä ketoosiin. Onko tämä hyvä laihdutus tahti? että 1kg/viikko?
Aloitus painoni siis 64,7 ja pituus 163.
Aloitus painoni siis 64,7 ja pituus 163.