Olen lestadiolainen, ja INHOAN suviksia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkautumista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkautumista

Vieras
Syy siihen: Minulla ei ole yhtään ystävää kenen kanssa siellä olla. ikää on 21 vuotta, ja muutaman epäonnistuneen ystävyyssuhteen jälkeen ei elämääni ole jäänyt ketään kenelle soittaa, kenen luona käydä kylässä..Paitsi perheeni, mutta perhe on aina perhe, kyllä ystäviäkin kaipaisi elämään.
Tällaisessa 'yhteisössä' , jossa kaikki tavallaan tietävät toisensa, on todella ahdistavaa olla yksinäinen nuori.

Alkuperäinen kirjoittaja liperty:
onkos ne suvikset pakolliset sitte?

no ei ne nyt pakolliset ole, enkä tänäkään vuonna ole sinne menossa. mutta onhan ne tavallaan mahtavat, ja lapsena tykkäsin kyllä kovastikkin. mutta nyt 'vanhempana' kun siellä on saanut yksinään kulkea muiden ihmisporukoitten keskellä niin ei kiinnosta enää..

Mä tästä juttelin viikolla yhen kaverin kanssa (et sä ole siellä ainut yksinäinen). Siis siitä et ku alkaa olla lähempänä tai yli 30, suurin osa ystävistä on naimisissa ja ei ole uskovaista sukua. Ennen suviseuroihin lähtöä mietit että kenen kanssa siellä tänä vuonna olet ja itket illalla teltassa yksinäistä oloa, ku muut on kavereiden kanssa tai sukuloimassa.

Itse vieläkin vaik olen ollu muutaman vuoden naimisissa herään joskus painajaiseen jossa mietin tuota et kenen kanssa olen "ku seurustelu suhde on juuri päättynyt" tai kun juuriki kaverit on perheellisiä samoin sisarukset (itellä siis uskovaisia sisaruksia).. sit herätessäni muistan "ai niin mut mähän olen naimisissa ja mul on RAKAS mies, eikä mun tarvi olla siellä yksin"

no joo, en mäkään mee ilosaarirokkiin, koska tunne olis varmaan sama kun sulla. ite en usko että rukoilu auttaa saamaan ystävän, mutta entäs jos yrität tutustua johonkin "normaaliin" :D tyyppiin, siis vaikka ihan ei-uskovaiseen? koulussa, ravintolassa, harrastuksissa.. itse sain paljon uusia ystäviä (mammoja) kirkon kerhosta, vaikka en itse silloin edes kuulunut kirkkoon kun kävin vauvani kanssa "vauvakerhossa".

no joo, en mäkään mee ilosaarirokkiin, koska tunne olis varmaan sama kun sulla. ite en usko että rukoilu auttaa saamaan ystävän, mutta entäs jos yrität tutustua johonkin "normaaliin" :D tyyppiin, siis vaikka ihan ei-uskovaiseen? koulussa, ravintolassa, harrastuksissa.. itse sain paljon uusia ystäviä (mammoja) kirkon kerhosta, vaikka en itse silloin edes kuulunut kirkkoon kun kävin vauvani kanssa "vauvakerhossa".

juu syksyllä on (TOIVOTTAVASTI) muutto aivan uudelle paikkakunnalle niin sieltä alan sitten aktiivisemmin etsimään ihmisiä keiden kanssa olla :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

juu syksyllä on (TOIVOTTAVASTI) muutto aivan uudelle paikkakunnalle niin sieltä alan sitten aktiivisemmin etsimään ihmisiä keiden kanssa olla :)

tuo tosiaan on uuden alku ku pääsee uudelle paikkakunnalle.. rohkeasti vain toimintaan mukaan

Yhteistyössä