Olen maailman huonoin äiti, oikeasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mother
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mother

Vieras
Meidän poika, 1,6kk, tippu tänään syöttötuolista. Meillä on sellanen vanhan mallinen syöttötuoli mistä saa tehtyä sellaisen "auton". No, se säppi olikin auki ja tuoli oli taittunut linkkuun ja pojan pää iskeytyi suoraan pöydän kulmaan. Verta tuli, käytiin ensiavussa paikattavana ja totesivat siellä et kaikki ok kun poika on virkeä ja suht hyvän tuulinen. Nyt pojalla sit liimalla paikattu vekki otsassa ja perhosteippi siinä päällä. Itse olin kaupungilla ja mies siis tapahtuman aikaan kotona.
Mulla on oikeasta todella paha morkkis ja epäonnistunut olo, musta ei oo äidiksi.

En ymmärrä miten voit kokea itsesi huonoksi äidiksi, jos mies oli silloin lapsen kanssa kotona (?), vai tapahtuiko tämä kaupungilla? Miten sä olisit voinut "etänä" estää tän tapahtuman? VAaditko toisaan itseltäsi sellaista täydellisyyttä että pystyisit estämään kaikki mahdolliset onnettomuudet ja vahingot?

Lopeta tollasten ajattelemminen. Paranemista pikkuiselle! Niiden päät on yllättävän kestäviä kuitenkin!

Voi kuule, tuolla mittarilla mä olen vielä huonompi. Meillä kävi 10-kuisen kanssa myös syöttötuolionnettomuus, tuloksena tajunnan menetys ja paha aivotärähdys. Ja ihan omaa huolimattomuuttani. Älä ole liian ankara itsellesi, kyllä se lapsi tuosta selviää.

No jaa, tuli jotenki syyllistävä olo miestä kohtaan, vaikka se on väärin. Mut olisinko voinu ite jotenki estää tuota jos olisin ollu paikalla? Okei, varmaan tuo on tapahtunu silmän räpäyksessä. Mut kun sit viivana tulin kotia asioilta ja näin pikkusen naama veressä niin paniikki ja kauhuhan siinä iski. Miten tää pääsi käymään?

:hug: Nyt lakkaat syyllistämästä!! vahinkoja sattuu, sille et voinu sinä, etkä mies mitään!! Okei oishan se ollu estettävissä, mut sattuuhan meille aikuisillekkin vahinkoja (esim. leikkaamme puukolla sormeen tai kompastumme matonreunaan). Vaik tekisimme kaikkemme ja seisoisimme aina haukkana vieressä, ni lasten kans sattuu ja tapahtuu!! :hug:
Sitten oisin huono äiti, jos et ois vieny lasta hoidettavaksi (koska oli hoidettava haava). Halaa miestäsi, ja sano että ei sekään ole huono isä.. sinä vain säikähdit!

kyllä meilläkin vielä 1v6kk istui syöttötuolissa just siks et muuten ei ois ylettynyt syömään kunnolla.

Ja ap ihan turhaan itseesi syyllistät jos et oo ees silloin ollut kotona.

Yhteistyössä