Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.
Alkuperäinen kirjoittaja kilppari123:jatkoa...
valokuvat on hyviä, paperilla tai valokuvatuotteet. esim. magneetti omalla kuvalla 5,90?. parasta jos löytyy halauskuva kummin kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija vain:Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.
Et kyllä mitenkään voi olla maailman huonoin ostaja, kun se on minun mieheni!! Ellei mies sitten satu palstailemaan täällä..
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija vain:Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.
Et kyllä mitenkään voi olla maailman huonoin ostaja, kun se on minun mieheni!! Ellei mies sitten satu palstailemaan täällä..
Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Mun lapsi on siis 4 vuotias. Toi joulutarinakin on tosi kiva idea!
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija vain:Alkuperäinen kirjoittaja Pörrösukka:Hakusessa kiva lahja kummeille? Ei siis raksuta yhtään. Periaatteellisena en halua mitään älyttömän kallista vaan jotain kivaa muistamista.
no mitäs se on sulle ostanut?![]()