Olen materialisti.. :( Mies ostaa lahjaksi vuohen tms ja olen pettynyt.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä sain aineettoman lahjan ystävältä, hän on aina ostanut jotain mikä on sinänsä kiva lahja mutta takuuvarmasti sellainen minulla jo on. Pyysin siis aineetonta lahjaa ja sain sitten kortin missä luki että on lahjoittanut x summan rahaa naistenpankkiin. Huijausta?

[QUOTE="aapee";27648605]Meillä se on vähän kuin perinne. Ostamme jotain hemmottelua tai jotain aivan erityistä.[/QUOTE]

Olisin tuossa tilanteessa sen sanonut uudelleen miten mukaavaa on ollut saada jouluna lahjaksi jotakin erityistä josta on huomannut että puoliso on halunnut hemmotella, minusta tuntuu että se kuuluu jouluun ja on osa meidän jouluperinteitä.

Mä miettisin tarkkaan, kenelle ostaisin tuollaisen lahjan. Ehkä sellaiselle, joka ei välitä materiasta. Olisi sitten joku tapa näyttää, että muistaa. Muuten aika kehno lahja. Paljon järkevämpää on hankkia lahja niille joille hankkii, jotain henkilökohtaista ja ilahduttavaa ja sitten sen lisäksi lahjoittaa vaikka itse sitä rahaa hyväntekeväisyyteen eikä säästää siten, että käyttää lahjarahat hyväntekeväisyyden, jolloin saa lähinnä itselle sen olon, että on auttanut. Lahjan antajahan siinä auttaa oikeasti eikä se, joka lahjan on saanut.

Yhteistyössä