Olen menossa tällä viikolla laivalle, uskotteko, että saan siellä pimppiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En ole koskaan ennen saanut pimppiä keneltäkään naiselta, mutta olen kuullut, että laivaristeilyn pitäisi olla varma keino. Ainakaan kukaan aviovaimo ei kuulemma suostu päästämään miestään yksinään risteilylle.

Paremmaksi varmuudeksi varasin vielä kaksi Ruotsin-risteilyä peräkkäin, kun olivat halpoja, eli vietän tällä viikolla yhteensä 4 yötä laivalla!

En ole koskaan ennen saanut pimppiä keneltäkään naiselta, mutta olen kuullut, että laivaristeilyn pitäisi olla varma keino. Ainakaan kukaan aviovaimo ei kuulemma suostu päästämään miestään yksinään risteilylle.

Paremmaksi varmuudeksi varasin vielä kaksi Ruotsin-risteilyä peräkkäin, kun olivat halpoja, eli vietän tällä viikolla yhteensä 4 yötä laivalla!
Itse olen laivalla ollut satoja kertoja entisen työni vuoksi sekä lomamatkoilla. Ainoastaan silloin, kun vaimo on ollut matkassa mukana, olen saanut naiselta laivalla. Mun kokemuksen mukaan noi jutut laivaorhgioista on yleensä pahasti liioiteltuja. Toki silloin, kun itse paljon liikuin laivoilla, ei ollut edes mahdollisuutta yökausia bilettää, joten en tiedä, vaikka jotkut sitten irtojuttujen vuoksi laivalla olisivat.

Semmonen pikku vinkki pimpin vonkaamiseen että niitä löytyy paremmin naisilta.

Ei sieltä laivaltakaan pimppiä saa jos ei osaa vongata.

Vielä aikuisiässäkin vastentahtoisesti neitsyinä pysyneillä harvemmin on vonkaustaidoista edes alkeet hallussa.

Nyt olet kyllä menossa väärälle risteilylle, tuolla Tukholoman risteilyllä on eniten lapsiperheitä ja vähiten partykansaa. Suosittelen pimpinhakuun Tallinnan risteilyä pe ja la -iltoina

Pukeudu rikkaaksi. Osta iltamyöhään kallis sikari ja kalleinta wiskiä baaritiskiltä. Tarkkaile sinua pälyileviä mimmejä. Mene juttelemaan parhaimman näköisen kanssa. Varma flaxi. Muista, että hytissä ei ole parisänkyä.

Yhteistyössä