Olen mies (34v) haluatko kysyä jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ASDF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sanotaan nyt selvyyden vuoksi, että mulla ainakaan ei ole mitään aikeita, tulin vaan kyselemään, kun on tylsää. Kun nyt aiemmin jo joku aloitti siitä oikein keskustelun, kuinka olen täällä tyrkyllä. Ihan ap sullekin, että tiiät, että en ole tyrkyllä, vaikka tuskin niin luulitkaan. :attn: ;)

Vaikka, jos joku miestä tarttee, niin mitä pahaa siinä ois, olla kiinnostunut? Sitä en tajua.

älä viitti sirkka. sä oot niiiiin läpinäkyvä ja naiivi.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No sanotaan nyt selvyyden vuoksi, että mulla ainakaan ei ole mitään aikeita, tulin vaan kyselemään, kun on tylsää. Kun nyt aiemmin jo joku aloitti siitä oikein keskustelun, kuinka olen täällä tyrkyllä. Ihan ap sullekin, että tiiät, että en ole tyrkyllä, vaikka tuskin niin luulitkaan. :attn: ;)

Vaikka, jos joku miestä tarttee, niin mitä pahaa siinä ois, olla kiinnostunut? Sitä en tajua.

älä viitti sirkka. sä oot niiiiin läpinäkyvä ja naiivi.

Eikös se ole enemmänkin läpinäkyvää, että heti kun kirjoitan jotain, ihan mitä vaan, joku (sinä ehkä ) tekee minusta aloituksen, jossa alkaa arvostella mua? Naiivia luulla, että en näkisi siitä heti, että sellaisella tyypillä on jotain psyykkisiä vaikeuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:
Joku kyselikin aikaisemmin, että paljonko on töitä tullut tehtyä, ei todellakaan paljon.
Nyt rupeaa olemaan aika poistua töiden pariin, I`ll be back...

Niin kuule! Alas mennä nyt, kohta on koko lafka kumossa..

Yhteistyössä