R
Rukoilijasirkka
Vieras
jos mulla ois paha päivä niin mitä sä sanoisit saadaksesi mun päivästä hyvän? ihan vinkkinä, älä sano niistä jalkakarvoista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja hän:Mitä nainen haluaa kuulla mieheltä mielestäsi?
Nainen haluaa kuulla kuinka kaunis, rakastettava ja haluttava hän on.
Hän haluaa kuulla että on miehelle tärkein.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:jos mulla ois paha päivä niin mitä sä sanoisit saadaksesi mun päivästä hyvän? ihan vinkkinä, älä sano niistä jalkakarvoista.
Alkuperäinen kirjoittaja nainen38:Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja hän:Mitä nainen haluaa kuulla mieheltä mielestäsi?
Mä haluisin kuulla ainaskin tuhat kertaa mielummin, että "Hei, kulta, mä käyn kaupassa!" Tai "Hei rakas, mä pesen saunan"!
Alkuperäinen kirjoittaja ::OO:jos 2 naista olisi sinusta kiinnostuneita 32 v kaunis ja 22 v kaunis kumman valitsisit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksei miehet tajua miten kornia on kun kaikki kehuu samoja asioita?
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:jos mulla ois paha päivä niin mitä sä sanoisit saadaksesi mun päivästä hyvän? ihan vinkkinä, älä sano niistä jalkakarvoista.
Kulta, sulla on ihanat karvat! Saanko ajella ne pois? =)
Ehkä keksisin jotain mukavaa tekemistä jolla unohtaisit sen huonon päivän...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nainen38:Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja hän:Mitä nainen haluaa kuulla mieheltä mielestäsi?
Mä haluisin kuulla ainaskin tuhat kertaa mielummin, että "Hei, kulta, mä käyn kaupassa!" Tai "Hei rakas, mä pesen saunan"!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:jos mulla ois paha päivä niin mitä sä sanoisit saadaksesi mun päivästä hyvän? ihan vinkkinä, älä sano niistä jalkakarvoista.
Kulta, sulla on ihanat karvat! Saanko ajella ne pois? =)
Ehkä keksisin jotain mukavaa tekemistä jolla unohtaisit sen huonon päivän...![]()
huonosti meni. Päiväni olisi tullut huonommaksi koska et välittänyt siitä mitä minä sanoin vaan teit päinvastoin. Et taida olla kovin taitava naisten kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ::OO:eikö miehille yleensä oo tärkeää että nainen on itseään nuorempi? mukavampi kenties esitellä kavereille?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:nainenkin saisi sinut taatusti hyvälle tuulelle sanomalla että pulla on ihana pili, voinko leikata sen pois. Hyvä huumori toimii aina takuuvarmasti.
Alkuperäinen kirjoittaja w:Minkä näköinen nainen kääntää pään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miltä tuntuu kun nainen vetää sinua kuin pässiä narussa?
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja w:Minkä näköinen nainen kääntää pään?
Itsetuntoinen, siististi pukeutuva ja hyväntuoksuinen nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Säkö pidät siis ennemmin helpoista, kuin vaikeista naisista? Hikinen, homssuinen, karvainen tosikko ei kelpaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Säkö pidät siis ennemmin helpoista, kuin vaikeista naisista? Hikinen, homssuinen, karvainen tosikko ei kelpaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ei-niin-tosikko:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Säkö pidät siis ennemmin helpoista, kuin vaikeista naisista? Hikinen, homssuinen, karvainen tosikko ei kelpaa?
mikä sua vaivaa? taitaa olla oikeesti aika huono päivä, vai?