J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuohon edelliseen jatkona niin oletko sitten ikinä ollut oikeasti puutteessa?
Olen, jokuhan kysyi aikaisemmin että runkkaanko?
Silloin ollaan puutteessa...
Runkkaatko usein?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pitäisikö laittaa mies vaihtoon? Mies ei anna tarpeeksi usein. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jyv:miksi et halua lisää lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Voi vau mikä ketju - mies, joka on pysynyt kaksplussalaisten keskuudessa jo neljä tuntia putkeen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja jyv:miksi et halua lisää lapsia?
Haluan antaa kaiken mahdollisen (aikani ym.) pojalleni.
Ettei hänen tarvitse jakaa kaikkea sisaruksen kanssa....
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja jyv:miksi et halua lisää lapsia?
Haluan antaa kaiken mahdollisen (aikani ym.) pojalleni.
Ettei hänen tarvitse jakaa kaikkea sisaruksen kanssa....
Kuulostaa hienolta.
Mutta oletko miettinyt, mikä rikkaus on omistaa sisaruksia? Tai ehkä hänellä onkin, mistäs mä tiedän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ohoh, mäkin oon viettäny sairaslomapäivääni tätä seuraillen
Ei lisää lapsia kuulostaa hyvältä, vaan saako naisellasi olla lapsia?
...kyselee se naapurintyttö...
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hei mitä tarkoittaa naapurintyttö verrattuna muunlaiseen tyttöön? En ole ikinä tajunnut mitä sillä tarkoitetaan, osaatko selittää?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hei mitä tarkoittaa naapurintyttö verrattuna muunlaiseen tyttöön? En ole ikinä tajunnut mitä sillä tarkoitetaan, osaatko selittää?
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Se rikkaus koetaan sisaruksista vasta vanhempana.
Olen miettinyt monesti, usko pois!
Onko se rikkautta kun karkit 6 vanhana jaetaan useampaan osaan?
Onko se rikkautta kun huone jaetaan teini-iässä sisaruksen kanssa?
Ei se siinä iässä todellakaan ole!
Alkuperäinen kirjoittaja t:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hei mitä tarkoittaa naapurintyttö verrattuna muunlaiseen tyttöön? En ole ikinä tajunnut mitä sillä tarkoitetaan, osaatko selittää?
ootko tyhmä?
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hei mitä tarkoittaa naapurintyttö verrattuna muunlaiseen tyttöön? En ole ikinä tajunnut mitä sillä tarkoitetaan, osaatko selittää?
Wikipedia auttaa Sinua:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Naapurintytt%C3%B6
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:niin, et vastannut, onko synnyttäneellä mielkestäsi löysempi kampe ..
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:missäs päin asut?hyi mua, ku tuli tuhma olo :ashamed: no se meni jo :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:missäs päin asut?hyi mua, ku tuli tuhma olo :ashamed: no se meni jo :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Niin, missä asut? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja A-SDF:Täällä 09 alueella olen...
Ajattelitko tulla ottamaan minut väkisin?![]()
![]()