V
vätjys
Vieras
Vielä puoli vuotta en haaveillut mistään muusta kun raskaudesta. Se että saan opiskella alaa josta olen kiinnostunut, jonne olen aina haaveillut pääseväni ja jossa vielä kaiken lisäksi olen hyvä, ei kiinnostanut. Mulla on ihana mies joka käy ahkerasti töissä jotta saa maksettua meidän ihan uuden upean omakotitalon, mutta ei sekään kiinnostanut. Mä saan käydä sen mukaan miten itse jaksan töissä, paikassa jossa viihdyn ja työ on leppoisaa ja saan vielä ihan hyvin palkkaa, eikä sekään kiinnostanut. Meillä on jo yksi ihana, kiltti, helppo, mahtava lapsi, ei kiinnostanut. Meillä oli mahdollisuus päästä aina juhlimaan tai leffaan, syömään tai kylpylään, kaksin mieheni kanssa kiitos hyvän tukiverkoston, mutta en halunnut tehdä mitään noista. Ainoa millä tuntui olevan mitään merkitystä oli raskaudella. Halusin toisen lapsen. Kiukuttelin, tiuskin, valitin kaikesta. Halusin vaan sen toisen lapsen.
Mieheni lopulta suostui ja tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi. Ja nyt, rv 14, mä vihaan tätä olotilaa. Tuleva lapsi tuntuu vaan taakalta. Nyt mä haluisin keskittyä opiskeluun, laittaa meidän talon hienoa pihaa, viettää aikaa riehuen esikoisen kanssa, lähteä mieheni kanssa yhdessä hotelliin yöksi ja hieman juopotella, töitäkin olisin nyt halukas tekemään enemmän. Mutta mitään näistä en nyt voi tehdä koska olen raskaana. Enkä voi pitkään aikaan sen jälkeenkään koska pitää vauvan kanssa olla kotona. Nyt taas vaihteeksi, kiukuttelen, tiuskin ja valitan kaikesta.
Tiedän, olen kiittämätön paska.
Mieheni lopulta suostui ja tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi. Ja nyt, rv 14, mä vihaan tätä olotilaa. Tuleva lapsi tuntuu vaan taakalta. Nyt mä haluisin keskittyä opiskeluun, laittaa meidän talon hienoa pihaa, viettää aikaa riehuen esikoisen kanssa, lähteä mieheni kanssa yhdessä hotelliin yöksi ja hieman juopotella, töitäkin olisin nyt halukas tekemään enemmän. Mutta mitään näistä en nyt voi tehdä koska olen raskaana. Enkä voi pitkään aikaan sen jälkeenkään koska pitää vauvan kanssa olla kotona. Nyt taas vaihteeksi, kiukuttelen, tiuskin ja valitan kaikesta.
Tiedän, olen kiittämätön paska.