Olen naimissa ja nyt ihastuin toiseen mieheen :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pulassa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pulassa"

Vieras
Minulla on ihana mies ja ihanat lapset, mutta nyt on käynyt niin että olen totaalisen ihastunut toiseen mieheen. Ajattelen häntä koko ajan ja odotan että olemme yhteydessä. Hän ei tiedä ajatuksistani mitään, enkä ole ajatellut kertoakaan. Tuskin hän edes samalla lailla minua kohtaan tuntisikaan, ikäeroakin meillä on.
Mieheni ei aavista mitään ja en minä eroa halua kuitenkaan. rakastan miestäni ja haluan häntä kyllä, mutta salaa haaveilen siitä toisesta.
Tukala tilanne, vaikka en aio mitään asialle tehdäkään. Jospa tämä menisi ajan kanssa ohi.
Onko täällä kohtalotovereita ja miten saitte päänne selväksi :D

:D Voi voi. Ihastumiset kuuluu elämään, niitä tulee ja menee, myös avioliiton aikana. Toivottavasti hesari tekee joskus jutun aiheesta ja valistaa ihmisiä.
Ei tuohon muuta neuvoa ole kuin kestä, unohda ja elä elämääsi. :D

[QUOTE="vieras";22596216]:D Voi voi. Ihastumiset kuuluu elämään, niitä tulee ja menee, myös avioliiton aikana. Toivottavasti hesari tekee joskus jutun aiheesta ja valistaa ihmisiä.
Ei tuohon muuta neuvoa ole kuin kestä, unohda ja elä elämääsi. :D[/QUOTE]

peesi.

Kyllästyy yhteen, voi vaihtaa toiseen. Kun kyllästyy taas tähän toiseen, voi vaihtaa kolmanteen. Sitten kun kolmas kyllästyttää, voi aloittaa kieroksen alusta.

mäkin kerran ihastuin. Se meni helpostikin ohi kun päätin niin. Sitten ihastuin uudestaan...ei, ei mennyt ohi vaikka kuinka päätin. Tämä toinenkin ihastui minuun...Taidettiin "rakastua" ja nyt meillä on joku ihmeellinen pilipalisuhde, jossa joskus harvoin (ei edes joka kuu) nähdään. Toisinaan ihan vaan kahvilla, joskus vähän suojasemmin kahden kesken ja sillon saatetaan vaihtaa pusu, pitää kädestä, olla vain lähekkäin. Ihan suoranaisesti seksiä me ei harrasteta, se on liikaa jopa multa. Siinä se. Ja miehen kanssa menee hyvin ja lapset on mulle parasta maailmassa. Enkä siis tod halua erota, vaikka joskus haaveilenkin tuosta toisesta ykköskumppanina, niin tiedän, ettei siitä oikeasti mitään tulisi. Välillä me ei tuon toisen kanssa edes olla missään tekemisissä, mutta kun nähdään niin ei vaan voi mitään. Olen myös huomannut, että jos mulla ei tuon toisen kanssa ole mitään ihmeellistä niin kaikki on hyvin myös mun ykkös suhteessa, mutta jos tuossa toisessa meinaa tulla suukopua tai se ärsyttää mua, niin hiertää miehenkin kanssa välejä. Toiseen suuntaan se ei vaikuta. Ah, mitä parisuhdekiekuroita.

Sun tapaus vaikuttaa silti vielä ihan vaan ihastukselta, ja suhteellisen helposti ohimenevältä kun on vain yksisuuntaista.