Olen niiiin kateellinen (seksiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikku843
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meikku843

Vieras
Täältä saa usein lukea miten seksi on ihanaa, fantastista....

Minäkin tahdon :( Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 15 vuotta,ja olen saanut yhden kerran! Silloin sain suuseksissä kun keskityin ihan täysillä.

En osaa olla rentona, mies ei enää anna suuseksiä kuin ehkä pari kertaa vuoteen....No tottakai hänkin turhautui ja lopetti yrittämisen! Esikoisen syntymän jälkeen en saanut suuseksiä vuoteen :D

Olen niin äärettömän kateellinen niille joilla seksi toimii!
Ja loppuelämä tulee olemaan tätä.....Meillä on seksiä nykyään noin kerran viikkoon,usein harvemminkin..Ja sen ajan lähinnä toivon että kukaan lapsista ei herää kesken kaiken.
Mies ei välitä juurikaan suuseksistä,saan sitä antaa kuitenkin. Ei välitä myöskään seksikkäistä vaatteista.
Miten tällaista seksielämää saa piristettyä?

Voiko tässä vaiheessa oikeasti alkaa vielä vaatimaan...?
Mies on teknisesti hyvä sängyssä,sen tiedän vaikka hän onkin ainoa seksikumppanini.
Pitänee hommata se vibra...Meillä on loppujen lopuksi tosi surkea seksielämä, kun olemme kuin vieraita toisillemme..

miten ihmeessä päädyit naimisiin miehen kanssa kenen kanssa seksi ei toimi? Miehen kuka ei välitä saatko vai et?
Ja sitten ihmetellään et mites tähän päädyttiin. :headwall:

Runkkaa hyvä nainen itse samalla kun ukko lykkii menemään! käsket ukon katsoa miten itse teet sen ja opetella.

Mulla on ihana pikkuinen valkoinen kämmeneen sopiva vibra. Kaunis, hiljainen ja riittävän tehokas. Se on mulla mukana miehen ja mun seksileikeissä joka kerta, välillä alusta asti, välillä vasta lopussa kun mies on jo saanut. Aiemmin en saanut ikinä, nyt saan joka kerta. Suosittelen. Seksielämää piristää ihanasti kun tietää, että aina lopulta saa :)

En kyllä tiedä voiko sanoa että mies on hyvä sängyssä jos ei huolehdi sinun toiveistasi? Sinun vastuullasi tietty on kertoa mistä tykkäät, mutta kyllä miehenkin pitäisi olla vähän kiinnostunut... Voisitteko ottaa vaikka kuukauden ajaksi parisuhteen teeman "vaihtelua vuoteeseen" tjsp? Keksisitte vähän pakollakin uusia juttuja joita voisitte kokeilla ja yhdessä sitten myös naureskella ei-niin-toimiville yrityksille :)

Opettilin saamaan orgasmin miehen kanssa vibralla. Mies ei siitä tosin tainnut tykätä mutta aika nopeasti sen sai heivata laatikkoon. Jos vaikka ajaytelee..jos ei saa niin vibralla ainakin saa. Ensin mies yrittää ja sitten sillä. Sen jälkeen lopetin sen stressaamisen ja nykyään saan aina ja suht. Nopeasti. Kannattaa opettaa mies käyttämään sormia ja kiihottamaan niin että kostut. Jos er kostu (hormonit voi estää), käyttäkää liukastetta. Opetar ihan kädestä pitäen hellyyden ja tahdin ja mihin kosketaan.

Jos et saa itsetyydyttämällä orgasmia niin vika voi olla rakenteellinen tai psyykkinen. Sitä voi kai lääkärillä korjata.

Ei suuseksi ole ainoa tapa. Ei kaiki pidä sen antamisesta. Tosin sillon voi olettaa ettei sitä myös itse kannata odottaa.

Ja muuten...sulje silmät ja mieti jotain tosi kiihottavaa. Esimerkiksi oma miehesi tai joku muu (älä sitä miehellesi kerro) jossain tilanteessa ja tekemässä jotain. Jos ei ole mielikuvitusta, lue tai katso netissä mikä kiihottaisi ja ajattele sitä. Esumerkiksi seksikkään lääkörin juonikas mulkku jonka haluaa susääsi laittaa. Ihan nyt mikä itseäsi sattuu kiihottamaan.

Komppaan erästä aiempaa kommentoijaa: Jos et saa itse, niin todella vaikea kenenkään muunkaan on sitä sulle tuottaa.
Harjoittele ensin itse ja stimuloivien liukasteiden kanssa (lämmittävät ihan parhaita), niin jossain vaiheessa onnistuu partnerinkin kanssa.
Itse en ikinä saa pelkässä yhdynnässä, vaan itse yhdynnän aikana autan sormilla, niin että saan.

Mun vinkit.
Harrasta useammin ( vaikka väkisin, mut siitä ne halut kasvaa vaan usko pois)
Odota et lapset nukkuneet tunnin ainakin ja oman huoneen ovi kiinni ja älä mieti niitä muksuja yhtään
Hiero itse klitoristasi Aktin aikana
Puhu! Toiveistasi ääneen
Osta ihmeessä joku hepene, ne tekee naisesta kuin naisesta hottiksen kun saa muhkurat piiloon ja meikkaa joskus se vaikuttaa omaan oloon vain positiivisesti.

Kiitos vinkeistä. meikkaan ja olen aina puhdas,laitan hiuksia ym.Mutta hepeneitä ei ole.

Mies on ihan oikeasti kyllätynyt tähän asiaan, liian monta vuotta mennyt....Mutta jaksaa edelleen välillä yrittää. Onneksi tajuaa ettei syytä itseään,mun päästähän se on kiinni..

Taitaa olla yllättävän yleistä että sitä pientä kiihokevibraa käytetään sängyssä jotta saa orgasmin. Kyllähän se toimii paremmin kuin parin sekunnin kömpelö sormetus. Suosittelen.

Yhteistyössä