V
vierailija
Vieras
Tapasin ammattikoulussa15 vuotta sitten miehen, olimme kuin paita ja peppu, ihmiset luulivat että seurustelemme, vaikka emme koskaan niin tehneet, tiet erkani, kun rupesin saamaan lapsia toisen miehen kanssa, pidimme yhteyttä silloin tällöin, ensimmäisen lapsen kummiksi tämä komistus päätyi myös, hän tapasi naisen joka ei hyväksynyt minua hänen tai heiden elämäänsä, meni 6 vuotta, emme nähneet tai pitäneet yhteyttä ollenkaan, erosin ja tämä mies edelleen yhdessä tämän naisen kanssa heille tullut lapsikin. Tapasimme sattumalta yhdessä baarissa vuosien jälkeen ja päädyimme sänkyyn sinä iltana, sen jälkeen emme tavanneet vuoteen, mutta nyt mies otti yhteyttä ja ilmoitti olet elämäni nainen ollut nämä vuodet enkä ole saanut sinua mielestäni pois, olet nainen jonka kanssa tahdon lapsia olet minun elämäni,en ole uskaltanut vastata miehelle mitään, kun hänellä kumminkin se avo vaimo ja lapsi kotona, jos kerta miehen sanojen mukaan näin on niin millainen mies elää kulissien suhteessa miksi hän ei uskalla erota jos tunteet on noin voimakkaita että ihan lapsen tekoia ehdottaa, olen niin ymmällään, kertokaa viisaammat mitä teen? Teenkö sen lapsen hänen kanssaan ja toivon että hän silloin eroaa, vai annan vain tämän suuren rakkauden lipua pois? Koska en minäkään häntä näinä vuosina ole pystynyt unohtamaan.