Epätoivoako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zonzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Zonzu

Uusi jäsen
15.03.2010
3
0
1
Olin tässä pari kuukautta sitten yhdessä erään miehen kanssa. Tätä suhdetta kesti yhteensä kolme viikkoa. Sen jälkeen meillä oli seksisuhde pitemmän aikaa, kunnes tämä eräänä päivänä sanoi, ettei halua enää tavata minua..muttei kuitenkaan vihaa minua. No mies piti siitä huolimatta yhteyttä ja näin jutteli normaalisti ym. Kerroin hänelle useaan otteeseen miten rakastan tätä, mutta hän aina sanoi, että hän ei ole hyvä minulle ja ettei pysty seurustelemaan enää jne. Nyt kuitenkin hän on ruvennut seurustelemaan toisen naisen kanssa toissapäivänä, mutta siltikin pitää yhteyttä minuun niinkuin ennen. Rakastan paljon tätä miestä ja haluisin olla hänen kanssa, mutta mitäs nyt kun toinen nainen on kuvioissa? Mitä tämä mies haluaa minusta enää?

Hänestä sinä olet mukavaa seuraa, mutta et niin houkutteleva seksuaalisessa mielessä tai jostain muusta syystä, että voisi kuvitella seurustelevansa sinun kanssasi. Hän keksi tekosyitä, ettei tarvinnut loukata sinua. Älä rupea anelemaan häntä takaisin ettet menetä itsekunnoioitustasi tuon enempää, ei tuosta kuitenkaan mitään tulisi.

hän haluaa porata sinua kun on puutteessa jos ei ketään viehättävämpää saa. Ei ikinä halua suhteeseen kanssasi, mutta käyt paremman puutteessa silloin tällöin. Olet siis kuin vasen käsi tälle miehelle :)

En haluaisi kuitenkaan, että mies leikki vain minulla. Hän on monesti sanonut, että löydän paremmin jne. Itse en kuitenkaan tuohon usko..Taidan olla vain liian kiintynyt tähän ihmiseen :'( Ja tämä nainen aiheuttaa minulle kauheita mustasukkasuus kohtauksia miltein koko ajan..

Nyt älä rupea ajattelemaan, että sulla vielä mahiksia mieheen vaikka se pitääkin suhun yhteyksiä. Jotkut miehet on vaan tuollaisia, pitävät muita naisia varalla. Haluaa edelleen, että olet saatavilla ja kiintynyt häneen. Pistä välit poikki, tai saat vielä pahempia mustasukkaisuuskohtauksia. Vaikka miten paskalta tuntuu, niin usko, että jonain päivänä hän on sinulle vaan paska muisto ja ihmettelet mitä oikein näit hänessä.

Välejä on todella huono laittaa poikki ainakaan kokonaan, koska meillä on yhteinen ystäväpiiri. Törmätään siis juhlissa ja muissa tuollaisissa tilanteissa. Tuntuu erittäin pahalle ja halvalle, että tuo mies jota rakastan pitäisi minua vain varalla.. :/ On inhottavaa ajatella, että hän laittaa varmasti kohta nykyisen kanssa poikki ja sitten tulee itkemään minulle..

Yhteistyössä