olen niin idiootti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tyhmä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tyhmä"

Vieras
Miten voinkaan olla näin tyhmä? Söin jälkiehkäisypillerin sunnuntaina. nyt eilen harrastin jälleen suojaamatonta seksiä. tiedän, olen idiootti, tyhmä ja minua ärsyttää tämä asia niin paljon!! tiedän, että voin olla paksuna, vaikka mies ei sisääni lauennutkaan, eikä ollut lähelläkään laueta. mutta onko täällä joitakin tai tunnetteko jonkun, ketä käyttää "ehkäisymenetelmänä" sitä että on suojaamattomassa seksissä mutta mies ei laukea sisään? olen niin paniikissa ja vihainen itselleni!!! en anna tätä ikinä itselleni anteeksi

olet idiootimpi vielä, jos perustat näkemyksesi siihen, mitä joku sattuu sinulle täällä sanomaan. Asiasta varmasti löytyy sillä kuukkelilla ihan oikeaakin tietoa.

Jos siis oikeasti olet sitä mieltä, että et ikinä anna tätä itsellesi anteeksi. Vaikuttaa vain, ettet oikeastaan tarkoita sitä. Kunhan vain elvistelet.

Niin makaa ku petaa. Odotitko jotain muuta kommenttia?! Tyyliin:"Hienoa, vautsi!" Muistuttaisin lisäksi, että yhä useampi kärsii vuosien lapsettomuudesta, jotkut jäävät kokonaan ilman, vaikka haluaisivat kovasti lasta. Sitten yksi elvistelee tommosella typeryydellä. No, jossain vaiheessa tuokin leikki voi loppua nolosti.

Yhteistyössä