Olen niin kyllästynyt tähän olotilaani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermoraunio

Vieras
Olen melkein viimeisilläni raskaana ja menee hermo noiden penskojen kanssa. Olen ihan lopussa. Ei auta hyvä sana niin missään tilanteessa ja koko raskausaika mennyt rähähdellessä yhdestä sun toisesta asiasta.

Miltähän vauvasta kuulostaa mahassa kun täysillä karjun kurkku karrella päivät pitkät? :( Tuleeko siitä stressaantunut?

Olen niin kyllästynyt olemaan isojen lasten palvelija. Kaikki pitäisi saada valmiina nenän eteen vaikka osaavat itsekin hoitaa asiat! Koettelevat minua viimeiseen asti vaikka tietävät että oloni alkaa olemaan varsin tuskainen. Hermo menee tosi pienestä vaikka normaalisti ärsytyskynnykseni ei näin alhainen ole.

päivää ennen vesien menoa musta tuntu et mä pimahdan ihan just nyt. en sietänyt mitään en yhtään mitään. miehen ja lapsen hengityskin ärsytti ja sai mut raivon valtaan. olin ihan hirveä hirviö.
mut onneks se loppu :)

Alkuperäinen kirjoittaja milow:
päivää ennen vesien menoa musta tuntu et mä pimahdan ihan just nyt. en sietänyt mitään en yhtään mitään. miehen ja lapsen hengityskin ärsytti ja sai mut raivon valtaan. olin ihan hirveä hirviö.
mut onneks se loppu :)

Sama tuli mieleen, että josko enteilis synnytyksen käynnistymistä? Paljonko viikkoja?

Raskaana on raskas olla, ilman muuta pinna palaa herkemmin. Mieluummin olisi itse passattavana kuin passais toisille nenän eteen -ja jos vielä rutistaan ettei toi kelpaa niin ei ihme että räjähtää! :hug:

Ja mä kun joskus täällä tein aloituksen samasta asiasta, niin sanottiin vaan, että miks sitten teet lisää lapsia jos et aiempienkaan kanssa pärjää! et kiitos vaan!!!

Yhteistyössä