Olen niin loukkaantunut avomiehelleni :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loukkaantunut

Vieras
Meillä on viime aikoina ollut vaikeaa..riidellään lähes jokapäivä kaikenmaailman turhista asioista ja sitten mökötetään puolin ja toisin. Eilen ajattelin sitten hieroa sovintoa: laittauduin oikein nätiksi, puin päälleni uuden seksikkään pitsiyöpaidan ja asetuin vihjailevasti miehen vierelle sohvalle. Hän vain katsoi minua ja naurahti, että mikä tuo vanhojen ruovien asu oikein on..ethän yleensä tommosia pidä. Ei elettekään tehnyt mihinkään suuntaan. Turha tässä on kai yrittää enää minkäänlaista aloitetta tehdä, kun ei mitään tapahdu. Koko seksielämä kuivunut täysin kasaan.

Yksin ei voi kukaan pitää suhdetta kasassa. Jos miestä ei kiinnosta, niin et voi tehdään mitään mikä suhteenne pelastaisi. Ehkä on sit aika ehdottaa eroa miehelle, jos tätä ei kerran kiinnosta yrittää enää?

Aika tökeröä minusta yrittää seksillä sovintoa!
Olisin miehenäsi sanonut ihan samalla tavalla, sillä turha luulla että riita ja kiista loppuu siihen jos rouvaa alkaakin panettamaan.
Saman tekisin miehellekin.

Suosittelisin, että antaisit asian olla vähän aikaa. Katso tilannetta pari kuukautta. Ole muuten ihan normaalisti, ystävällinen ja hymyilevä, mutta älä vihjaakaan mitään seksin suuntaan. Pikkupusuja ja haleja voit antaa. Joskus jotain muuta huomaavaista, esim. kahvit miehelle tv:n ääreen. Mutta sovi myös paljon menoja omien ystävien kanssa.

Näytät miehelle, että olet herttainen ja huomaavainen ja yhä välität. Mutta että sinulla on oma elämä etkä painosta häntä. Jos parin kuukauden sisällä mies ei ole tehnyt aloitetta rakasteluun eikä vastaa pikku huomionosoituksiisi eikä tunnu erityisemmin kaipaavan sinua, vaikka oletkin menossa, niin ota sitten ero puheeksi. Toteat ihan rauhallisesti, ettet halua elää puutteessa ja jos tilanne ei korjaannu, niin sitten tulee ero. Jos mies alkaa riidellä, ilmoita, että jatkat keskustelua, kun hän on rauhoittunut ja poistu toiseen huoneeseen. Älä mene mukaan tappeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Olisin miehenäsi sanonut ihan samalla tavalla, sillä turha luulla että riita ja kiista loppuu siihen jos rouvaa alkaakin panettamaan.

Enkä minä voisi kuvitellakaan rakastelevani ihmisen kanssa on riidoissa, loukkaantunut, pettynyt tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Vilukisu:
Suosittelisin, että antaisit asian olla vähän aikaa. Katso tilannetta pari kuukautta. Ole muuten ihan normaalisti, ystävällinen ja hymyilevä, mutta älä vihjaakaan mitään seksin suuntaan. Pikkupusuja ja haleja voit antaa. Joskus jotain muuta huomaavaista, esim. kahvit miehelle tv:n ääreen. Mutta sovi myös paljon menoja omien ystävien kanssa.

Näytät miehelle, että olet herttainen ja huomaavainen ja yhä välität. Mutta että sinulla on oma elämä etkä painosta häntä. Jos parin kuukauden sisällä mies ei ole tehnyt aloitetta rakasteluun eikä vastaa pikku huomionosoituksiisi eikä tunnu erityisemmin kaipaavan sinua, vaikka oletkin menossa, niin ota sitten ero puheeksi. Toteat ihan rauhallisesti, ettet halua elää puutteessa ja jos tilanne ei korjaannu, niin sitten tulee ero. Jos mies alkaa riidellä, ilmoita, että jatkat keskustelua, kun hän on rauhoittunut ja poistu toiseen huoneeseen. Älä mene mukaan tappeluun.

Tää on hyvä ohje, jos tilanne ei oo jo niin pitkällä, että itsestä ei ole tähän. Mutta suosittelen kyllä..

Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilukisu:

Tää on hyvä ohje, jos tilanne ei oo jo niin pitkällä, että itsestä ei ole tähän. Mutta suosittelen kyllä..

Tämä on kyllä hyvä ohje, mutta luulen ettei tämä ehkä enää tepsi koska suhde on jo niin pakkasen puolella. Monta kertaa olen jo ollut lähtemässä, mutta jotenkin hän on saanut minut ylipuhuttua, joten ei siis halua erotakaan. Meillä on yhteinen lapsi, joten hänen takiaan olen vielä koittanut jatkaa..mutta haluaisin minäkin olla parisuhteessa edes joskus onnellinen

Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja no:

Enkä minä voisi kuvitellakaan rakastelevani ihmisen kanssa on riidoissa, loukkaantunut, pettynyt tms.

Mitä olisit itse siis tehnyt?

Yhteistyössä