F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26704466:On ollut aika, jolloin ap teki paljonkin aloituksia lapsistaan. Samaa paskaa sai silloinkin niskaansa. En siis yhtään ihmettele, jos nykyisin ei halua lapsistaan täällä pahemmin kirjoitella.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;26704584:Siis sinun irl-kaverit ei halua bailata ja sie oot pettyny PALSTAAN? WTF is wrong with this picture?
Vaihda nuorempaan!
Tänään muuten näin paikallisessa ostoskeskuksessa parikymppisen venäläisen naisen ja viiskymppisen suomalaisen miehen. Heti tulit mieleen.
Mies kysyi naiselta: "Minkälaiset bokserit sä nyt haluut että mä ostan?" ja virnuili.
Nainen vastasi: "Ota mita sa halut, mua ei kinnosta sun alusvatet tai sun seksi!" ja paineli kultasepänliikkeeseen. Mies meni yksin boksereita valkkaamaan...
lata. Ja itse on kännisä ja energia löytyy... ihan pepusta
2lle kaverille soitin kaikilla on jooko vauva huuta tai jotai, mutta siitä ymmärrän. Paitsi 2 tylsää miestä en ymmärrä
lata. Ja itse on kännisä ja energia löytyy... ihan pepusta
2lle kaverille soitin kaikilla on jooko vauva huuta tai jotai, mutta siitä ymmärrän. Paitsi 2 tylsää miestä en ymmärrä