olen niin paljon pettynyt palstan että mee tupakalle:(, kukaan ei tajua miten vaike aon 2n miehen kaa jotka ei halua bai

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26704466:
On ollut aika, jolloin ap teki paljonkin aloituksia lapsistaan. Samaa paskaa sai silloinkin niskaansa. En siis yhtään ihmettele, jos nykyisin ei halua lapsistaan täällä pahemmin kirjoitella.

Niin, laittoi ostoslistojaan näytille että mitä on lapsilleen ostanut. Tai miten on työntänyt lapsiaan mallikuviin...ei mitään kovin perhekeskeistä sielläkään.

[QUOTE="vieras";26704491]Niin, laittoi ostoslistojaan näytille että mitä on lapsilleen ostanut. Tai miten on työntänyt lapsiaan mallikuviin...ei mitään kovin perhekeskeistä sielläkään.[/QUOTE]
Kertoi myös, mitä on lastensa kanssa tehnyt. Mutta kun tekee erilaisia asioita kuin muut, niin paskaahan sitä palstalla niskaansa saa.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
[QUOTE="vieras";26704369]en sääli ihmisiä ja aina löydän sen positiivisuuden ja toivon mutta sinun kohdalla aloin melkein itkeä jo kun luin että lähdit pitkälle matkalle ilman juuri syntynyttä vauvaasi, omaa lastasi jolle olet koko maailma, jolle juuri sinun sylisi ja tuoksusi ovat aivan kaikki, joka on 9kk kuunnellut sinun sydämen lyöntiä ja veresi kohinaa, jolle sinun sylisi tuo saman turvan ja lämmön. Nyt minua oikeasti säälittää sinun lapsesi..kunpa heidän isä olisi heitä varten kun sinä et ehdi.[/QUOTE]

Olipa ihanasti kirjoitettu, varsinkin tuo että vauvalle olet koko maailma! Mulle tuli kyynel silmäkulmaan.
Todella sääli ettei Venakko ymmärrä tätä asiaa... :(

Kyllä se kuvia tänne lapsistaan laittelee. Ja alotuksia siitä miten sitä ei kiinnosta kenenkään mielipiteet mistään. Vittu on säälittävä elämä. Siski se mua kiinnostaakin. :D

ettekö tiedä, että rikkaalle miehelle yleensä tehdään lapsi ikäänkuin vakuutukseksi itselle myös?
ja nythän en väitä, etä tämä lause koskisi millään lailla ketään täällä kirjoittelevaa yksilöä, joten en syyllisty mihink'än herjauksiin.

Vaihda nuorempaan! ;)

Tänään muuten näin paikallisessa ostoskeskuksessa parikymppisen venäläisen naisen ja viiskymppisen suomalaisen miehen. Heti tulit mieleen.

Mies kysyi naiselta: "Minkälaiset bokserit sä nyt haluut että mä ostan?" ja virnuili.
Nainen vastasi: "Ota mita sa halut, mua ei kinnosta sun alusvatet tai sun seksi!" ja paineli kultasepänliikkeeseen. Mies meni yksin boksereita valkkaamaan...

:laugh:

[QUOTE="huh";26704514]Kyllä se kuvia tänne lapsistaan laittelee. Ja alotuksia siitä miten sitä ei kiinnosta kenenkään mielipiteet mistään. Vittu on säälittävä elämä. Siski se mua kiinnostaakin. :D[/QUOTE]

Muakin Venakko kiinnostaa vain siksi, että on harvinaisen säälittävä ja luulee itse, että me kadehdimme häntä. Ja kiinnostaa nähdä miten ihminen tekee elämänsä julkiseksi ja nolaa itsensä lähes päivittäin tällä onnettomalla palstalla =D

[QUOTE="heh";26706641]Muakin Venakko kiinnostaa vain siksi, että on harvinaisen säälittävä ja luulee itse, että me kadehdimme häntä. Ja kiinnostaa nähdä miten ihminen tekee elämänsä julkiseksi ja nolaa itsensä lähes päivittäin tällä onnettomalla palstalla =D[/QUOTE]

Just näin. Tulla lukeen sen OMG viestejä.

Yhteistyössä