Olen niin ruma

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
kuulema että oksentaa, näin mulle sanoi eilen yks nainen tanssin jälkeen, että niin ruma että hyi helv**ettei hän ikinä noin ruma ole missään nähnyt kuin mä ja pla, pla. Sitten kun mä sanoin kiitos samoin hän hermostui, melkein jo luulin että heitä lasi mun päälle, no äkkiä hän sai lähtö sieltä :laugh: , ensimäinen kerta mulle kävi niin :o

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Voi reppanaa, jos sillä oli itsetunto-ongelmia ja sitten purki ne sinuun. :hug:

voi olla, mutta musta tuntu se oli narkkari, koska silmät oli just tollaisia, hyi, muutenkin pelottavan näköinen nainen ja tyhmää näköjään kuin mikä, mut mä en osaa hermostua tästä, mä en tajua miks se mua nauratta niin paljon

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
kuulema että oksentaa, näin mulle sanoi eilen yks nainen tanssin jälkeen, että niin ruma että hyi helv**ettei hän ikinä noin ruma ole missään nähnyt kuin mä ja pla, pla. Sitten kun mä sanoin kiitos samoin hän hermostui, melkein jo luulin että heitä lasi mun päälle, no äkkiä hän sai lähtö sieltä :laugh: , ensimäinen kerta mulle kävi niin :o

Mutta, sehän oli oikeassa

Alkuperäinen kirjoittaja Totuus:

Mutta, sehän oli oikeassa

no sitten en voi mitään ulkonäön kans :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Oikeessahan hän oli. Nähnyt tuplasti kauniimpia tanssijoita.

Kerrohan toki, että mitä ihmettä saat tuollaisesta irti? Onhan se toki tuokin tapa pönkittää omaa heikkoa itsetuntoa.

Ei aina tarvi olla itsellä huono omatunto jos toisesta sanoo noin. Se nyt vaan ei ole musta mikään erityisen kaunis.

Kerrohan toki, että mitä ihmettä saat tuollaisesta irti? Onhan se toki tuokin tapa pönkittää omaa heikkoa itsetuntoa.

Ei aina tarvi olla itsellä huono omatunto jos toisesta sanoo noin. Se nyt vaan ei ole musta mikään erityisen kaunis.

mut oikeuttako se haukkua ihmisiä :wave:
mäkin olis voinnut nyt teille hänestä sanoa pari sana, mut olen mielummin hiljaa =)

mut oikeuttako se haukkua ihmisiä :wave:
mäkin olis voinnut nyt teille hänestä sanoa pari sana, mut olen mielummin hiljaa =)

oot kyllä fiksumpi ku se täti! tais olla kateellinen!

Eikö teilläpäin sitten asiakas ole aina oikeassa? Jännä homma että esim hoitoalalla hoitajia saa lyödä, raapia, sylkeä päälle ja haukkua mut kukaan ei ole moksiskaan. Teillä pienestä nimittelystä asiakas heitetään ulos saamatta palvelua.

:o Kamala ämmä. Mulle on muuten yksi juoppo nainen sanonut töissä just samalla lailla, että olen rumin nainen mitä hän on nähnyt. Itse oli aika ruusu, tietenkin :xmas: Siis strippari en ole enkä ravintola-alalla, mutta ihmisten kanssa teen töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö teilläpäin sitten asiakas ole aina oikeassa? Jännä homma että esim hoitoalalla hoitajia saa lyödä, raapia, sylkeä päälle ja haukkua mut kukaan ei ole moksiskaan. Teillä pienestä nimittelystä asiakas heitetään ulos saamatta palvelua.

Jos asiakas vaikuttaa varalliselta niin heitetään ja se nainen melkein heiti lasi mun päälle ajatteli jo ainakin kun nosti se ja yriti näyttää että nyt heitä ja luuletko ettei portsarit näkee mitä tapahtu, hän huusi mulle kuin hullu, se on ensimäinen tapaus mitä olen ikinä nähnyt, harvoin naiset käyvät sielä, yleensä miehet ja miehet aina ovat nätisti

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan niinkun nämä arvostelijat olis vähän kateellisia :o

hehe, ai kun niitä ei ole haukuttu rumiks, joo kyl mäkin haluun... :D
Mut eikös tuollaiset humalaisen jutut voi jättää omaan arvoonsa, luulis ravintola-alalla törmäävän vastaavanlaisiin tilanteisiin kuitenkin aika usein?

Yhteistyössä