Tuli mielen kysyä:) Ketä täältä yritettiin raiskata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tottakait.
Se vain kuohaduttaa raiskattujen naisten mieliä tämmönenkin välillä.

Mua ei kohahduttanut. Mutta ne samat tutut, "miksi sä et" ja "olis pitänyt"- tunteet kyllä nousi mieleen. Kuittaan ne nykyisin sillä, että minä en osannut yllättävässsä tilanteessa toimia.

Ja minua jotenkin nauratti ja tunsin tyydytystä siitä, että Savanna on onnistunut rusikoimaan sen ahdistelijan paikat. Oikein! Vaikka mä en olisi osannut, varmaan siitä syystä, koska se tyyppi oli mun kaveri, enkä ollut hänelle vihainen.

Hei kaikki

Raiskaus on aihe, joka on aina herkkä. Sanoja on aina vaikea asetella. On silti tärkeä saada puhua aiheesta. Se on ehkä tabu, mutta sitä tapahtuu liian monelle.

Onko mahdollista, että kertomuksen henkilökohtaisuus nostattaa tunteita? Huonosti asetellut sanat, jotka ymmärretään väärin. Ehkä hymiön tarkoituksena oli osoittaa eräänlaista "erävoittoa" sen sijaan, että kyse olisi huvituksesta. Onko mahdollista, että aloittajan vuoksi myös tunteet käyvät hieman kuumempina kuin muuten kävisivät.

True Blood, voimia ystävällesi.

True Blood, voimia ystävällesi.

Kiitos. Sitä tarvitaan. Taas joutuu repimään reilu vuoden takaiset tapahtumat auki :( Ystäväni oli melkoisen pahassa jamassa tapahtuman jälkeen. Saas nähdä mitä hovissa tapahtuu sitten.

Raiskaus on todella herkkä asia. Se kuohuttaa mieliä aikalailla. Jokainen ottaa asian erilailla, jokainen selviytyy erilailla tai sitten ei selviydy. Raiskaus on hyvin henkilökohtainen asia.

Savannan sanoista tuli mieleen vähättely, vaikka hän ei ehkä sitä sellaiseksi tarkoittanu.

Anatolia, osaan lukea kyllä ja ihan sisälukutaitokin on tallella. Tosin ei välttämättä huono suomi- sanakirjalla.

Yhteistyössä