S
Syyllinen olo
Vieras
Esikoinen nukkuu yöt hienosti. Pienempi ei vieläkään, ikää 1v 9kk. Nukkui jossain vaiheessa jo niin että nukkui kokonaisia öitä ja ehkä kerran kahdessa viikossa heräsi yöllä yhden kerran maitohuikalle. Mutta nyt menee jo paljon huonommin taas ( tosin on ollut nuhainen pari päivää, nyt jo tervehtynyt mutta kai se vielä vaikuttaa ). Herää yössä n. 3-4 kertaa. Tiistaina herätti minut kolmelta, puoli neljältä, neljältä, puoli viideltä ja viideltä noustiin ylös. Minä en kolmen jälkeen nukkunut yhtään kun en pysty kesken unien herättyä nukahtamaan niin nopeasti kuin olisi ollut tarve että olisin kerennyt nukkua puolessa tunnissa ennen seuraavaa herätystä.
Olin siis sängyssä ja lepäilin mutta en saanut nukutuksi.
Seuraavana yönä heräsi 4 kertaa mutta nukkui aamulla pidempään kuin viiteen. Tänä aamuna on herätty taas viideltä ja sitä ennen yön aikana annettu 3 kertaa maitoa tytölle ja laskettu 2 kertaa kissat ulos-sisään.
Olen raskaana ja todella todella väsynyt :'(
Ihania lapsia, ja rakastan heitä enkä hetkeäkään vaihtaisi pois mutta kai joskus äitikin saa väsyä? Ehkä.
Olin siis sängyssä ja lepäilin mutta en saanut nukutuksi.
Seuraavana yönä heräsi 4 kertaa mutta nukkui aamulla pidempään kuin viiteen. Tänä aamuna on herätty taas viideltä ja sitä ennen yön aikana annettu 3 kertaa maitoa tytölle ja laskettu 2 kertaa kissat ulos-sisään.
Olen raskaana ja todella todella väsynyt :'(
Ihania lapsia, ja rakastan heitä enkä hetkeäkään vaihtaisi pois mutta kai joskus äitikin saa väsyä? Ehkä.