Olen onnellinen=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoin oon minäkin. Vieressä 5-viikkoinen tyttö, ihana sellainen. Ja mieskin vielä kosi tänään :heart: Naimisiin salaisesti maistraatissa kolmen viikon päästä :heart: Julkistetaan samalla kun tytölle nimi annetaan. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Samoin oon minäkin. Vieressä 5-viikkoinen tyttö, ihana sellainen. Ja mieskin vielä kosi tänään :heart: Naimisiin salaisesti maistraatissa kolmen viikon päästä :heart: Julkistetaan samalla kun tytölle nimi annetaan. :heart:

Onnea tytöstä ja kosinnasta :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaannorppa:
Hyvä! :) Minäkin olen onnellinen, mulla on ihana mies ja lapset ja saan olla vielä kotona hoitamassa noita mukuloita.

Mä oon huisin kade et voit olla kotona. Jäisin mielelläni tekemään lisää lapsia ja hoitaa ne kotona, mutta tuo taloudellinen puoli vaatii myös minun työpanoksen joten jäänee haaveeksi. Vielä onneksi reilusti äippälomaa jäljellä. Mutta mahtavaa olisi olla kotiäitinä. Epäilemättä myöskin raskasta, mutta uskoisin että antoisaa, niin äidille kuin lapsillekin.

Ja kiitos onnitteluista :)

Mä oon kans tosi onnellinen, vaikka elämä onkin koetellut välillä. Tällä hetkellä kaikki on paremmin ku hyvin, on kaks tervettä lasta, oma koti, vakkariduunit ja oma terveys...niin ja se oma rakas :)

Yhteistyössä