V
vierailija
Vieras
Niin tunnen itseni maailman kamalimmaksi ihmishirviöksi. Syyt siihen ovat ne että olen pettänyt maailman ihaninta poikaystävääni hänen kaverin kanssa ja jonku randomin kanssa. Toinen syy miksi en myöskään ansaitse onnea ja elääon, että tein abortin viikolla 14. Kolmas syy miksi en ansaitse onnea on että olen työtön ja olen siksi ainakin hyödytön tälle maailmalle...
muut joutuvat maksamaan sen takia elämiseni olisi parempi jos kuolisin niin olisi yksi sossupummi vähemmän.
Mulla ei ole kuin vain muutama läheinen joten jos kuolisin ei kukaan muistais tai kaipais. Ansaitsen mielestäni kuoleman tuomion noitten yllämainittujen asioiden takia. Mutta pelkään myös joka päivä koska mua rangaistaan noista yllämainituista jutuista.
tietysti kadun että olen aiheuttanut poikaystävälleni suunnatonta tuskaa ja tunnen syyllisyyttä joka päivä abortista. Itken joka päivä kun en kestä itseäni en voi antaa itselleni anteeksi. Mitä mun pitäis tehdä ? En haluais kuolla vaikka välil tuntuu et se olis oikein ja parempi.
Mulla ei ole kuin vain muutama läheinen joten jos kuolisin ei kukaan muistais tai kaipais. Ansaitsen mielestäni kuoleman tuomion noitten yllämainittujen asioiden takia. Mutta pelkään myös joka päivä koska mua rangaistaan noista yllämainituista jutuista.